کد خبر : 46200

مهدی کار را برای پرسپولیس درآورد

مهدی کار را برای پرسپولیس درآورد

هافبک تاثیرگذار سرخپوشان در شرایطی که 10 نفره شدن این تیم کار را برای دستیابی به نتیجه برای یحیی گل محمدی سخت کرده بود، با گل خود ورق را برگرداند.

به گزارش ورزش سه، بعد از اینکه پرسپولیس با اخراج کمال کامیابی نیا 10 نفره در نیمه دوم برابر شاهین بوشهر که در لاک دفاعی فشرده تری قرار گرفته بود، حضور یافت به نظر می‌رسید کار برای دستیابی به گل برتری برای شاگردان یحیی گل محمدی سخت تر باشد. با این حال یحیی که در نیمه دوم با تغییراتی در ترکیب تیمش و حضور بشار رسن و نزدیک شدن مهدی ترابی به دنبال سودجویی از فرصت بود به خوبی از آن بهره برد.

مهدی ترابی که در این دیدار بارها عزم دروازه حریف با حرکات تکنیکی و پا به توپ خود کرده بود، بعد از پیش روی دوباره در محوطه جریمه شاهین بوشهر، روی اشتباه مدافع حریف و ریباند اشتباه توپ، با ضربه ای دقیق ابوالفضل درویش وند را ناکام گذاشت تا آنها به گل برتری دست یابند.

ترابی که معمولا شادی گل های جالبی در نظر دارد، اینبار هم با حضور در سمت نیمکت تیمش، تی شرتی که روی آن تمثال شهید محمد شاملو قرار داشت را رو به دوربین گرفت و اینچنین یاد این شهید را زنده نگه داشت و گلش را به خانواده او تقدیم کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها