کد خبر : 46198

من و فرهاد مجیدی باید فردا بازی کنیم؟!

من و فرهاد مجیدی باید فردا بازی کنیم؟!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل اینجاست که مشخص نیست چه کسی باید تصمیم بگیرد مسابقات لغو شود یا نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, سعید رمضانی در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر, در واکنش به اظهارات هومن افاضلی درباره مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال و اینکه او اعلام کرده تحت هر شرایطی فردا در زمین مقابل استقلال حاضر می‌شوند, گفت: قبل از شروع لیگ خیلی داد و فریاد زدیم و موضع باشگاه را هم گفتیم، ولی متأسفانه کسی گوش نکرد و الان کار به اینجا رسید. قبل از اینکه به اهواز برویم, به وزارت ورزش و سازمان لیگ نامه زدیم و گفتیم که وضعیت خوزستان قرمز است و شرایط فولادی‌ها هم مشکوک. لطفاً شرایط را طوری رقم بزنید که پشیمان نشویم. بعد از آن به ما حمله کردند که نمی‌خواهیم بازی کنیم.

وی ادامه داد: الان این اتفاق افتاده است و هم در فولاد و هم در استقلال تعداد کرونایی‌ها بسیار بالاست. ما تاکنون چند بار تست کرونا دادیم و قبل از شروع بازی‌ها نیز پروتکل‌ها را رعایت کردیم, هرچند که گفتیم اعمال پروتکل‌ها سخت و هزینه‌بر است، ولی تلاش کردیم بچه‌ها در سلامت باشند. با تمام قوا در تمرینات حاضر شدیم و همه چیز را فراهم کردیم تا به مسابقات ورود کنیم. بعد از بازی با فولاد نیز سریعاً فولاد تست دادیم، ولی می‌دانید که این بیماری دوره نهفته دارد و ممکن است چند روز بعد خود را نشان دهد.

سرپرست تیم استقلال یادآور شد: بعد از بازی با سایپا دیدیم که برخی بچه‌ها علائم دارند. دکتر نوروزی گفت باید سریع تست بدهیم. از بیمارستان آتیه صحبت می‌شود، ولی کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند اهل دورغ نیستم و اعتبارم را با یک دروغ زیر سؤال نمی‌برم. قرار شد تا شب جواب تست‌ها بیاید، ولی ساعت 5:40 صبح به من پیام دادند که شش بازیکن و دو عضو کادر تیم کرونا دارند. بعد از این خبر آشفته شدیم که باید چه کار کنیم.

رمضانی تصریح کرد: نگرانی اصلی ما بازی کردن فوتبال نیست و بحث این است که این بازیکنان ما الان در بین خانواده‌های‌شان هستند و ما هم ممکن است گرفته باشیم. بعد از این اتفاق مجدداً با نوروزی جلسه گذاشتیم که تکلیف روشن شود, برای همین یک بار دیگر باید تست‌ها کارشناسی می‌شد. الان بحث فوتبال نیست و شرایط سلامتی بازیکنان مهم است. متأسفانه کسی مسئول نیست. الان سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد، ولی وقتی ما به آنجا رفتیم گفتند تصمیم با ستاد ملی مبارزه با کروناست و آنها باید تصمیم بگیرند که بازی لغو شود یا خیر.

وی در واکنش به اینکه ستاد کرونا پروتکل‌هایی را تعیین کرده و تصمیم برای برگزاری بازی‌ها را به سازمان لیگ و فدراسیون سپرده است, گفت: ستاد کرونا می‌گوید سازمان لیگ و فدراسیون باید تصمیم بگیرند و فدراسیون و سازمان لیگ هم می‌گویند ستاد باید تصمیم بگیرد. الان قانون 25 درصد مبتلا به کرونا را می‌گویند، ولی سؤال این است آیا اگر سه گلر یک تیم کرونا بگیرند, 25 درصد پُر می‌شود؟ آن وقت یک تیم بدون گلر چطور باید بازی کند؟

رمضانی اشاره کرد: الان نزدیک به 13 نفر از بازیکنان استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند و هنوز پاسخ یکسری از اعضای کادر نیز نیامده و قرار است جواب فردا بیاید. همه ما را می‌شناسند و می‌دانند که تست‌های ما همیشه سالم بوده است. وقتی که بازیکن نداشتیم رفتیم و جنگیدیم، اما الان به نظر شما من و فرهاد باید فردا بازی کنیم؟ به سازمان لیگ نامه زدیم و مدارک را ارسال کردیم که نمی‌توانیم بازی کنیم. آنها باید جلسه بگذارند و تصمیم بگیرند، ولی مشکل اینجاست که مشخص نیست چه کسی باید تصمیم بگیرد. الان بحث استقلال و فوتبال نیست, الان تنها مسئله سلامتی بازیکنان است.

سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه برخی بازیکنان در قرنطینه هستند, عنوان کرد: برای بازی فردا هتل جم را گرفته بودیم، ولی شورای تأمین این شهر اجازه نداد که آنجا حاضر شویم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها