کد خبر : 46179

تکلیف انجام بازی استقلال و پارس جنوبی مشخص شد

تکلیف انجام بازی استقلال و پارس جنوبی مشخص شد

مسئولان سازمان لیگ با لغو دیدار پارس جنوبی و استقلال مخالفت کردند.

به گزارش ورزش سه، مثبت شدن تست کرونای 8 عضو تیم استقلال شایعه لغو دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی را مطرح کرد.در این خصوص مسئولان استقلال ابتدای جلسه ای را داخل باشگاه برگزار کردند و سپس دکتر نوروزی و سعید رمضانی به سازمان لیگ رفتند و با مدیران این سازمان به صحبت پرداختند.

استقلالی‌ها به طور مشخص خواهان لغو دیدار یکشنبه شب خود مقابل پارس جنوبی در جم بوده و هستند اما این درخواست با مخالفت سازمان لیگ مواجه شده است. در این باره طبق آخرین ابلاغیه در صورتی مسابقه یک تیم لغو می‌شود که حداقل 25 درصد از اعضای آن کرونا گرفته باشند که درباره استقلال این ماجرا صدق نمی‌کند.

از سوی دیگر پرواز ساعت 16 استقلالی ها به عسلویه نیز لغو شده اما چون این پرواز اختصاصی است آنها می‌توانند در ساعت های دیگر راهی شوند. مساله مهم اما جواب تست های مجددی است که استقلالی‌ها امروز دادند. قرار است جواب این تست ها در سریع‌ترین زمان ممکن به دست آبی ها برسد و اگر تست جدید تعداد کرونایی های این تیم را افزایش بدهد ممکن است دیدار استقلال وپارس لغو شود.

اگر قرار به برگزاری بازی باشد، استقلال باید بدون وریا غفوری، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و دو بازیکن رده سنی امید خود که تست کرونایشان مثبت شده راهی جم شوند که این مشکلات بعدی را به وجود خواهد آورد.

باید دید طی ساعات آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد و در نهایت تکلیف مسابقه حساس پارس جنوبی و استقلال چه خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها