کد خبر : 46155

ادعای استقلالی ‌ها؛ در بازی با فولاد کرونا گرفتیم

ادعای استقلالی ‌ها؛ در بازی با فولاد کرونا گرفتیم

اعضای تیم استقلال اعتقاد دارند در سفر به اهواز و مصاف با فولاد خوزستان چند نفر از آنها مبتلا به کرونا شده اند.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته بود که خبر ابتلای 6 بازیکن فولاد خوزستان به کرونا سر و صدای زیادی در فوتبال به راه انداخت. مسئولان این باشگاه در مصاحبه های خود اعلام کردند که باید لیگ برتر تعطیل شود و این موضوع حتی واکنش استقلالی ها را نیز در پی داشت. حالا اما امروز ماجرا پیچیده تر شد و با آمدن جواب تست کرونای استقلالی ها که دیروز انجام شده بود، مشخص شد 4 بازیکن و 4 عضو کادر این تیم مبتلا به کرونا هستند.

از آنجایی که برخی بازیکنان استقلال مانند وریا غفوری علائم ابتلا به کرونا را از چند روز قبل داشتند ، حالا استقلالی ها معتقد هستند که در سفر به اهواز و دیدار با فولاد این ویروس به اردوی آبی ها رسیده است. اعضای تیم استقلال در سفر به اهواز نسبت به رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در هواپیما نیز گلایه مند بودند و حالا اینکه تست فولادی ها و استقلالی ها با هم مثبت می شود هم می تواند قابل توجه باشد.

این در حالی است که بعد از مسابقه معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر اعضای دو تیم وارد یک جنگ رسانه ای شدند و صحبت های تندی را علیه یکدیگر مطرح کردند. حالا در چنین شرایطی که دو باشگاه مبتلایان زیادی به کرونا دارند و این موضوع در تست ها مشخص شده، به نظر می رسد شاهد یک دعوای رسانه ای دیگر باشیم. اینکه استقلالی ها معتقد هستند در سفر به اهواز و بازی با فولاد کرونا به اردوی تیم شان رسیده و باید دید واکنش مسئولان فولاد چه خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها