کد خبر : 46129

پرده برداری امیر قلعه نویی از جلسه مخفیانه با فرهاد مجیدی

پرده برداری امیر قلعه نویی از جلسه مخفیانه با فرهاد مجیدی

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در مصاحبه آخر خودش به حمایت از فرهاد مجیدی پرداخته و از او خواسته آرامش خودش را حفظ کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی فعلی سپاهان که این روزها دوباره بحث حضورش در استقلال در رسانه ها مطرح شده، در مصاحبه تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص پیشنهاد استقلال و سرمربی گری فرهاد مجیدی صحبت های جالبی مطرح کرد. قلعه نویی در این خصوص گفت: این یک سری شیطنت هایی است که همیشه انجام شده. من در حال حاضر در خدمت تیم سپاهان هستم و اتفاق دیگری نمی افتد. از همینجا به فرهاد مجیدی هم سلام می کنم. او به هر حال یکی از سرمایه های فوتبال ایران است.

سرمربی سپاهان افزود: چندی پیش من خودم جلسه ای با مجیدی داشتم و سعی کردم بخشی از تجارب خودم را در اختیار او بگذارم. از فرهاد می خواهم آرامش خودش را حفظ کند چون به هر حال مربیگری با فوتبال بازی کردن متفاوت است. از هواداران استقلال هم می خواهم اجازه دهند مجیدی کار خودش را انجام دهد.

نکته قابل توجه درباره این مصاحبه قلعه نویی حمایت او از فرهاد مجیدی است. قلعه نویی یکبار هم در زمان حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران به حمایت از او پرداخته و گفته بود من در روزهای سخت پشت کی روش درآمدم. حالا این کاری است که قلعه نویی در روزهای سخت مربیگری مجیدی برای او نیز انجام داده! نکته دیگر این است او جلسه مخفیانه اش با فرهاد را هم لو داد. 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها