کد خبر : 46097

سه کاپیتان تیم ملی آماده عملیات نجات تراکتور!

سه کاپیتان تیم ملی آماده عملیات نجات تراکتور!

تیم تراکتور در آستانه دیدار حساس مقابل صنعت نفت آبادان، با خبر رفع محرومیت شجاعی و بازگشت اشکان دژاگه، شرایط بسیار خوبی را دارد.

به گزارش ورزش سه، تی تی های شهر تبریز که در مقابل نساجی شکست تلخی را تجربه کردند، حالا در رتبه ششم جدول جای دارند و بیش از هر زمان دیگری خطر از دست دادن سهمیه را حس می‌کنند اما حالا بازگشت اشکان دژاگه و اتمام محرومیت مسعود شجاعی، اوضاع را تغییر داده است.

کاپیتان های تیم تراکتور که در مقابل نساجی غیبت داشتند، در این بازی فرصت این را خواهند داشت تا توانایی خود را اثبات کنند و فضای هواداری را هم که در این مدت پرتنش بود، التیام بخشند. از طرف دیگر تراکتور برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به پیروزی در چند مسابقه آینده دارد و حالا ساکت الهامی باید خوشحال باشد که فرصت استفاده از دژاگه را هم خواهد داشت. همچنین احسان حاج صفی ستاره منضبط سرخپوشان تبریزی هم در ترکیب اصلی خواهد بود.

البته باید دید که ستاره سابق فولام که چهار ماه اخیر تمرین نکرده، از چه میزان آمادگی برخوردار است. او باتوجه به شیوع ویروس کرونا تمایلی به بازگشت نداشت اما حالا که وضعیت حساس شده، اشکان نیز طبق اعلام رسانه رسمی تراکتور به تبریز برمی‌گردد.

سرخپوشان تبریزی به ترتیب در دیدارهای آینده مقابل صنعت نفت، استقلال، سپاهان و شهرخودرو قرار می‌گیرند و سپس بازی های به مراتب آسان تر از راه خواهند رسید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها