کد خبر : 45866

یاران سیدجلال کلید تغییرات پرسپولیس را زدند!

یاران سیدجلال کلید تغییرات پرسپولیس را زدند!

بازیکنان پرسپولیس با انتشار پستی مشترک، به انتقاد از مدیریت باشگاه پرسپولیس پرداختند و رسول پناه را فردی فاقد قدرت تصمیم گیری خواندند!

به گزارش ورزش سه، بیست و چهار ساعت هم از پیروزی پرگل پرسپولیس برابر پیکان نگذشته بود که در اینستاگرام پست های مشترک بازیکنان پرسپولیس یکی پس از دیگری منتشر شد؛ پستی که با تصویر طرفداران این تیم همراه بود و نوشته ای تند را در خود داشت که در ابتدای آن انتقاد از متولیان باشگاه که احتمالا مدیریت و مالکیت است، به چشم می‌خورد: «پرسپولیس کبیر در آستانه قهرمانی دیگر است و راز این توفیق چیزی جز همدلی نیست. اما چه کردند متولیان این تاریخ ساز ترین باشگاه ایران؟ هیچ!!!»

این در حالی است که از صبح امروز شایعه کنار گذاشتن مهدی رسول پناه، استعفای مهرداد هاشمی و حضور چهار عضو جدید در هیئت مدیره پرسپولیس دهان به دهان چرخید و حالا این پست اینستاگرامی حاکی از یک زلزله مدیریتی در ساختمان باشگاه پرسپولیس است که امکان دارد ساختار فعلی را ویران و ترکیبی جدید را پدید بیاورد.

بخش بعدی پست اینستاگرامی پرسپولیسی‌ها جایی است که آن ها درباره مسئول مالی باشگاه پرسپولیس نوشته‌اند و البته نامی از او نیاورده‌اند: «هرکس به دنبال فایده ای است و هیچ کس پاسخگوی این وضعیت اسف بار نیست تا بدان جا که مسئول حسابرسی یا ذی حساب هم خود را در زمره مالکان تلقی نموده مستبدانه در شرایط پرداخت حق بازیکنان اظهار نظر می کند!» به نظر می‌رسد آن ها از نوع محاسبه آپشن قرارداد و همچنین کسر قرارداد برخی بازیکنان و تغییر موعد در پرداخت حقوق ناراضی هستند و تصمیم گرفته‌اند که به شکل علنی به مسئول امور مالی باشگاه حمله کنند.

این یادداشت تند پرسپولیسی ها در ادامه رنگ و بوی دیگری هم به خود گرفت و با انتقاد از نفر اول باشگاه پرسپولیس (رسول پناه) همراه شد؛ جایی که بازیکنان سرخپوش او «فاقد قدرت تصمیم گیری» خواندند: «واضح است که شخص اول باشگاه قدرت تصمیم گیری ندارد و تحت تاثیر عده ای خاص اقداماتی خلاف منافع باشگاه انجام می دهد.»

جالب این که قرمزها با انتقاد از مالک، مدیر و مسئول امور مالی خیالشان راحت نشده و به دو عضو هیئت مدیره نیز تاخته‌اند: «دیگر مدیران نیز قطعاً از شکست ایشان خرسند خواهند شد. عجب از این همه آشفتگی! پرسپولیس این روزها همانند گوشت قربانی شده است و هر کس دنبال بردن تکه ای از آن است.»

باتوجه به این که پست های این چنینی و اظهار نظر تند بازیکنان اغلب با واکنش منفی سازماندهی شده یا نشده از سوی هواداران مواجه می‌شود، بازیکنان تصمیم گرفته اند که در این پست با آن ها نیز صحبت مستقیم داشته باشند و دلیل انتشار این مطلب را بگویند: «اما ما به پیمانی که با هواداران بسته ایم پایبندیم ولی وای اگر مدیران برای بهره برداری و سود جویی بخواهند نفاق و گسستگی خود را به تیم سرایت دهند. دیگر کاری از دست بازیکنان و کادر فنی بر نخواهد آمد. امید است مسئولین ذی صلاح داد اعضای تیم را بستانند. هدف از انتشار این متن روشنگری بود که در صورت رخداد اتفاقی ناگوار هواداران علت را بدانند.»

حالا با انتشار این پست انتقادی باید دید که معادلات باشگاه پرسپولیس به چه شکلی پیش خواهد رفت و تحولات به کدام سو پیش خواهند رفت. حدود 100 روز از استعفای محمدحسن انصاری فرد می‌گذرد و همان موقع ایرج عرب و مهدی محمدنبی نیز از باشگاه پرسپولیس جدا شدند اما بعد از آن اعضای دیگر هیئت مدیره مشخص نشدند و رسول پناه هم هنوز حکم مدیرعاملی را دریافت نکرده است.

بازیکنان پرسپولیس حالا از شکاف در هیئت مدیره و نابسامانی و آنچه خودشان فاقد تصمیم گیری نفر اول باشگاه می‌دانند گلایه کرده و باوجود کسب نتایج خوب، حالا دوباره انتقادات از مدیریت باشگاه و وزارتخانه ورزش بالا گرفته و باید دید پاسخ متولیان این باشگاه پرطرفدار چه خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها