کد خبر : 45852

لژیونر ملی پوش از دسترس پرسپولیس خارج شد

لژیونر ملی پوش از دسترس پرسپولیس خارج شد

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش ایرانی بار دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد و به حضور در لیگ ستارگان قطر ادامه می‌دهد؛ این ادعایی است که رسانه الشرق قطر داشته است.

به گزارش پارس فوتبال ، رامین رضاییان که بعد از پایان حضور در لیگ بلژیک با قراردادی کوتاه مدت به الشحانیه قطر پیوسته بود، در ادامه با توجه به نمایش درخشانی که داشت قراردادش را در فصل گذشته با این تیم تمدید کرد. این در حالی بود که بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ او می‌توانست بار دیگر به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود. اما تعجیل او برای تمدید قرارداد و درخواست باشگاه الشحانیه برای این موضوع در فصل گذشته مانع از بازگشت او شد.

اکنون روزنامه «الشرق» در گزارش امروز خود به تحلیل درباره آینده بازیکنان الشحانیه پرداخته است. در این گزارش آمده که تیم الشحانیه برای چند هفته باقیمانده لیگ ستارگان قطر به شدت دنبال جذب «جمیل الیحمدی» بازیکن عمانی به جای «احمد العکایشی» تا پایان فصل است. العکایشی بعد از شیوع کرونا حاضر به تمدید قرارداد خود با الشحانیه نشد. این روزنامه همچنین اعلام کرد قرارداد دیگر بازیکنان خارجی الشحانیه یعنی «آلوارو میخا»، «آمانگو»، «دی یانگ» و رامین رضاییان تمدید شده و این مسئله حل و فصل شده است.

ظاهرا منظور روزنامه الشرق از تمدید قراداد بازیکنان خارجی اش تا پایان همین فصل است چرا که تعدادی از بازیکنان در لیگ ستارگان قطر با اختیاراتی که بعد از شیوع ویروس کرونا تفویض شده، بعد از پایان مدت قراردادشان حاضر به تمدید آن نشده اند.

با این حال در شرایطی که طی روزهای اخیر و با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال ایران، برخی از بازگشت دوباره رضاییان به پرسپولیس خبر می‌دادند، به نظر می‌رسد رامین رضاییان با توجه به شرایط مالی مناسب و دوری از حواشی احتمالی و اعتمادی که در این تیم با دستیابی به پیراهن شماره ۱۰ آنها به دست آورده، قرارداد خود را بار دیگر تمدید کرده و به حضورش در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد.

پرسپولیس در حال حاضر تنها مهدی شیری را در سمت راست دفاعی در اختیار دارد و احتمالا یکی از اهداف تابستانی یحیی گل محمدی جذب مدافع راست برای این تیم خواهد بود و البته باید دید هنوز پرونده رامین رضاییان باز خواهد بود یا خیر.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها