کد خبر : 45835

زمزمه تغییرات جدید در پرسپولیس

زمزمه تغییرات جدید در پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس احتمالا بار دیگر با تغییرات مدیریتی کار خود را دنبال کند.

به گزارش ورزش سه، در روزهایی که وزارت ورزش به شدت از سوی هر دو طیف هواداری در فوتبال ایران مورد هجمه انتقادی قرار دارد، شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا تصمیمات جدیدی در خصوص مدیریت باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شود.

مهدی رسول پناه که چند روز اخیر را به دلیل قرنطینه بعد از مثبت شدن تست کرونا در ساختمان باشگاه و دفتر کارش غیبت داشته، اکنون در سیبل شایعات مربوط به جدایی از جمع سرخپوشان قرار دارد. مدیر پرحاشیه فصل جاری پرسپولیس که به شکلی عجیب به عضویت هیات مدیره درآمد و ریاست آن را عهده دار شد، در ادامه با جدایی محمدحسن انصاریفرد به عنوان سرپرست موقت کار را دنبال کرد.

با این حال عدم رضایت هواداران از شرایط مدیریتی این باشگاه و انتقاداتی که متوجه سیستم مدیریتی آن شده، باعث شده تا اکنون شایعات جدی درباره این تغییرات شکل گیرد. هیات مدیره پرسپولیس اکنون با سه عضو (مهدی رسول پناه، مهرداد هاشمی و علی رغبتی) کار را دنبال می‌کند. سه عضوی که مشکلات داخلی بین آنها کاملا نمایان بوده و این موضوع باعث شده بود تا آنها در اجرای کارهای مربوطه معمولا به مشکل برخورده و حتی الحاقیه قرارداد کارگزاری کنونی که باشگاه با آن همکاری می‌کند، بدون امضای مهرداد هاشمی بوده است و تنها با امضای رغبتی و رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه مقبولیت اجرایی پیدا کرده است.

در این بین گفته می‌شود، در آستانه فصل جدید احتمالا وزارت برای برطرف کردن مشکلات مدیریتی تیم و اختلاف‌نظرهای شکل گرفته در این بخش بار دیگر آن را با تغییراتی مواجه کند و احتمال اینکه رسول پناه در اولین گام از این جمع جدا شود زیاد است. مهرداد هاشمی نیز که بعد از تلاش برای مدیرعاملی در بدو استعفای محمدحسن انصاریفرد از خواسته خود ناکام مانده، دیگر فرد جدا شده احتمالی از عضویت هیات مدیره پرسپولیس خواهد بود تا با نظر وزارت نفرات جدیدی به این باشگاه اضافه شوند و کار را دنبال کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها