کد خبر : 45772

پرسپولیس امشب در برابر پیکان خطرناک

پرسپولیس امشب در برابر پیکان خطرناک

پرسپولیس برای رسیدن به سه امتیاز حساس و حیثیتی در راه قهرمانی برابر پیکان کار بسیار دشواری دارد.

به گزارش ورزش سه، شاگردان یحیی گل محمدی امشب باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس عملیات نیمه تمام پوکر قهرمانی را دوباره استارت بزنند و برای به سرانجام رسیدن این عملیات مهم، به تمامی امتیازات 9 دیدار فینال‌گونه باقیمانده احتیاج دارند؛ آن‌ها در نخستین گام باید برابر پیکانی قرار بگیرند که در جدول اوضاع اصلا خوبی ندارد و در انتهای جدول کاندیدای نخست سقوط به دسته اول است.

اما شاگردان عبدالله ویسی یک پارامتر فنی جالب توجه دارند که می‌تواند با توجه به این‌که میانگین سنی دفاع پرسپولیس نسبتاً بالاست، برای آن‌ها آزار دهنده باشد؛ خودروسازان از 28 گلی که در لیگ نوزدهم به ثمر رسانده‌اند، 13 گل آن را در فاصله زمانی 75 تا 90 و اوقات تلف شده مسابقات وارد دروازه رقبا کرده‌اند که نشان می‌دهد تیم جوانِ ویسی البته در کنار حضور چند چهره باتجربه اما با حضور بازیکنانی چون شهریار مغانلو، فراز امامعلی و سعید واسعی در دقایق پایانی مسابقات تیم خطرناکی به نظر می‌آید.

باید دید یحیی برای مقابله با این استراتژی پیکانی‌ها در دقایق پایانی، امشب چه برنامه دفاعی را پیاده سازی می‌کند؟ امشب و از ساعت 21، دوئل شاگردان گل محمدی و ویسی در ورزشگاه شهدای شهر قدس با قضاوت حسین زاهدی فر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها