کد خبر : 45756

استقلال مدافع خود را جریمه می کند

استقلال مدافع خود را جریمه می کند

در شرایطی که با اخراج شدن علی کریمی در دقیقه 45 بازی استقلال 10 نفره شده بود، عارف غلامی هم با اعتراض شدید به داور مسابقه کارت زرد دوم را دریافت کرد و در دقیقه 65 از میدان اخراج شد.

به گزارش روزنامه گل ، در شرایطی که با اخراج شدن علی کریمی در دقیقه 45 بازی استقلال 10 نفره شده بود، عارف غلامی هم با اعتراض شدید به داور مسابقه کارت زرد دوم را دریافت کرد و در دقیقه 65 از میدان اخراج شد تا استقلال که تا قبل از اخراج این مدافع با نتیجه بک بر یک در خانه فولاد بد نتیجه نگرفته بود، 9 نفره شده و با دریافت گل در دقیقه 80 همین یک امتیاز خارج از خانه را هم از دست بدهد.

در پایان بازی فرشید باقری و روزبه چشمی که معتقد بودند اخراج غلامی باعث شده تا بازنده شوند حسابی به هم‌تیمی جوانشان معترض می‌شوند که این موضوع با واکنش فرهاد مجیدی روبرو شد و اعلام کردند بازیکنان حق ندارند از عملکرد هم انتقاد کنند و به هم تذکر بدهند و این موضوع در حیطه اختیارات کادر فنی و وظیفه مربیان تیم است. بازیکنان استقلال که از حرکت بچه‌گانه و غیرحرفه‌ای غلامی که پیش‌ازاین هم سابقه انجام آن را داشته حسابی ناراحت و عصبانی بودند درحرکت دیگری خواستار تنبیه و جریمه شدن غلامی شدند. استقلالی‌ها پیش سعید رمضانی سرپرست تیم رفتند و از او خواستند تا به باشگاه اعلام کند که 5 تا 10 درصد از قرارداد عارف به‌عنوان جریمه کسر شود.

گویا این درخواست به مدیریت باشگاه منتقل‌شده و با آن موافقت هم کرده‌اند. به‌این‌ترتیب غلامی علاوه بر مجازات فنی که در انتظارش خواهد بود و طبق شنیده‌ها قرار است پس از پایان یک جلسه محرومیت ناشی از کارت قرمزی که دریافت کرده، از ترکیب اصلی خارج‌شده و  نیمکت نشین شود، به لحاظ مالی هم جریمه‌شده و 5 درصد از قراردادش کسر می‌شود.شاید این تنبیهات مالی و فنی باعث شود تا مدافع بی تجربی و جنجالی استقلال در آینده دیگر به خاطر اعتراض به داور یا کل‌کل  بچه‌گانه با بازیکنان حریف کارت زرد و قرمز نگیرد و بال اخراج شدن اش زمینه‌ساز شکست استقلال نشود.باید دید باشگاه  استقلال تنبیهات در نظر گرفته‌شده برای غلامی را رسانه‌ای می‌کند یا راه جبرانی برای بخشش و کاهش آن تا پایان فصل باقی می‌گذارد یا  این بار سفت‌وسخت پای این جریمه‌ها ایستاده‌اند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها