کد خبر : 45706

شاهکار بزرگ مدیران پرسپولیس را هواداران جبران کردند

شاهکار بزرگ مدیران پرسپولیس را هواداران جبران کردند

تیم برانکو طی ۴ فصل ۷ جام شامل ۳ قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و ۳ سوپر جام به دست آورد که این آمار پروفسور را در زمره بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس قرار داده است.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ هفتم با افشین قطبی تا قبل از لیگ پانزدهم که فقط به خاطر تفاضل گل قهرمان نشد، اوضاع جالبی نداشت. اختلافات مدیریتی، ضعف فنی و درگیری‌های مختلف باعث می‌شد سرخپوشان نتوانند آن طور که باید و شاید عملکرد مناسبی داشته باشند.

اما آمدن برانکو همه چیز را عوض کرد و یک پرسپولیس جدید را برای هواداران این تیم ساخت، پرسپولیسی که قهرمان بلامنازع سه فصل اخیر لیگ برتر بود و در این فصل هم شانس اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. تیم برانکو طی ۴ فصل ۷ جام شامل ۳ قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و ۳ سوپر جام به دست آورد که این آمار پروفسور را در زمره بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس قرار داده است. برانکو با وجود داشتن قرارداد، ابتدای این فصل به دلیل پرداخت نکردن حق و حقوقش عطای ماندن در پرسپولیس را به لقایش بخشید و راهی الاهلی عربستان شد.

جدایی که حواشی زیادی را برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد و حتی کار به اعتراض هواداران رسید. اما ماجرا وقتی جالب می‌شود که در کمال ناباوری بعد از شکایت برانکو از پرسپولیس به فیفا، مدیران باشگاه پرسپولیس در صورتی که تقریباً می‌دانند شانسی برای بردن در این پرونده ندارند با تنظیم یک شکایت ۱۳۰۰ صفحه‌ای پرونده را به CAS کشاندند تا وقت بیشتری بخرند، موضوعی که مورد انتقاد پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس قرار گرفت و حتی باعث ناراحتی خود برانکو شد تا جایی که پروفسور در گفتگو با خبرورزشی گفت: «۳ خط از من تشکر نکردند، ولی ۱۳۰۰ صفحه علیه من شکایت تنظیم کردند.»

هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس به واسطه زحماتی که برانکو برای تیم‌شان کشیده بود و جام‌هایی که کسب کرد توقع نداشتند مدیران پرسپولیس از سرمربی محبوب‌شان شکایت کنند و این موضوع را دور از شأن برانکو می‌دانستند، از همین‌رو خودشان دست به کار شدند و به جای مدیران باشگاه از برانکو ایوانکوویچ عذرخواهی کردند. هزاران هوادار پرسپولیس با مراجعه به صفحه اینستاگرام برانکو، برایش کامنت گذاشتند و از او عذرخواهی کردند. پرسپولیسی‌ها خطاب به برانکو نوشتند: «ما قدردان زحماتی که برای‌مان کشیدی هستیم و برای این اتفاقی که افتاد از تو عذرخواهی می‌کنیم. همیشه در قلب ما خواهی ماند.»

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها