کد خبر : 45704

طعنه های تند هاشمی نسب شروع شد

طعنه های تند هاشمی نسب شروع شد

مربی تیم فولاد خوزستان به خبرورزشی گفت: فوتبال آنقدر ارزش ندارد که این همه به هم بپریم.

به گزارش خبرورزشی، یک روز پس از بازی پرسروصدای فولاد خوزستان و استقلال تهران خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محمد دانشگر در یکی از صحنه‌های بازی وقتی اقدام به سرزنی می‌کند با کنایه تند عضو کادر فنی تیم فولاد خوزستان مواجه می‌شود.

مدافع آبی‌ها در جواب اظهار نظر دور از انتظار هاشمی‌نسب به او می‌گوید: «یاغی، یاغی که میگن تویی؟!» این پاسخ تند به هاشمی‌نسب به او برخورده و منتظر تلافی می‌نشیند. هاشمی‌نسب ۴۶ ساله که سابقه برتن کردن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد و بعد از شهرآورد ۷۹ به تیم استقلال پیوسته بود، به این علت به بازیکن یاغی معروف بود. این پایان ماجرا نبود و در پایان بازی هاشمی‌نسبت که سابقه زیادی در واکنش‌های تند داشته، به سمت دانشگر حمله‌ور می‌شود. مربی تیم فولاد خوزستان در مسیر رختکن به دانشگر حمله‌ور شده و به او می‌گوید: «خیلی شانس آوردید که مانند پرسپولیس به شما ۶ گل نزدیم.»

رفتار مربی باتجربه موجب تعجب کادر فنی و اطرافیان نیمکت شده و موجب درگیری فیزیکی بین طرفین می‌شود. پس از اینکه جروبحث بین طرفین بالا می‌گیرد، در نهایت با دخالت افرادی همچون سعید آذری این غائله ختم به خیر می‌شود.

تصمیم گرفتیم به همین بهانه سراغ مهدی هاشمی‌نسب برویم؛

آقامهدی ماجرای درگیری شما با محمد دانشگر چه بود؟

کدام ماجرا؟ کدام درگیری؟!

یعنی با مدافع استقلال درگیر نشدید؟

من تعجب می‌کنم! همه فوتبالی‌های ایران مهدی هاشمی‌نسب را می‌شناسند و می‌دانند آنقدر مَرد هستم که اگر درگیر شوم، راستش را بگویم و آن را گردن بگیرم. این اخبار کذب محض است.

می‌گویند دانشگر به شما گفته که «یاغی، یاغی که میگن تویی!» و...

نه! من چیزی نشنیدم. نوشته‌اند من هم گفتم باید مثل پرسپولیس ۶ تا به شما می‌زدیم که دروغ است. من اگر بخواهم حرفی بزنم، از خودم مایه می‌گذارم و نه دیگران.

اینکه درگیری به راهرو‌های رختکن کشیده و سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان وسط آمده و میانجیگری کرده است...؟

گفتم که با هیچ‌کدام از استقلالی‌ها درگیری نداشتم که آقای آذری یا دیگران وساطت کنند. کسی که این خبر را نوشته و تنظیم کرده، باید فیلم تخیلی بسازد!

بعد از اینکه داور سوت پایان مسابقه را زد، تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد دویدید وسط زمین! ماجرا چه بود؟

هیچی! با توجه به اینکه کمی بازی شلوغ و جنجالی شده بود رفتم وسط زمین که بازیکنان خودمان را زودتر به رختکن ببرم. نمی‌خواستم درگیری بین بازیکنان ما و استقلال پیش بیاید و دویدن من هم به همین خاطر بود.

درباره بازی با استقلال نظری ندارید؟

هر چه بود، تمام شد و ما الان فقط به بازی با ماشین‌سازی تبریز فکر می‌کنیم!

درباره تصمیمات داوری چه صحبتی دارید؟ استقلالی‌ها معتقدند سرنوشت بازی را عوض کرد؟

به نظرم بهتر است به کارشناسان داوری رجوع کنید. اغلب تصمیمات داور مسابقه را تأیید کرده بودند، اما به هر حال این هم یک بازی بود و تمام شد. فوتبال آنقدر ارزش ندارد که این همه به هم بپریم. من این حرف را نمی‌خواستم بزنم ولی با انتشار یک خبر دروغ خیلی به من حمله شد و حرف‌هایی هم زدند که درست نبود، اما گذشتم. مهم نیست و هر چه بوده، تمام شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها