کد خبر : 45659

فرهاد مجیدی مستقیم به نکونام زد!

فرهاد مجیدی مستقیم به نکونام زد!

سرمربی استقلال در یک پست اینستاگرامی تندوتیز به اتفاقات بازی فولاد واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، فرهاد در آخرین پست اینستاگرامی خود،به روشنی و در پرده و با کدهایی خود از آنها باخبر است، احتمالا جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان را البته بدون آوردن اسم متهم کرده است.

دو کد اصلی فرهاد مجیدی در این پست اینستاگرامی، ویلای امیردشت (شهرکی در حوالی متل قو) و معرف ویزای اسپانیاست که شایعات مربوط به ماجراهای پیش از مسابقه را قوت می بخشد. آنچه که سعید رمضانی سرپرست آبی ها به صورت جسته و گریخته درباره آن صحبت کرده اما چیز روشنی از آن نگفته بود.

این واکنش قطعا مربوط به مسابقه استقلال و فولاد است و در ادامه صحبت های تندی که فرهاد مجیدی بعد از اخراج و در مسیر نشستن روی سکوها بر زبان آورده بود. مجیدی که همچنان از شرایط پیش آمده عصبانی است احتمالا به استناد حرفهایی که یکی از نزدیکانش که سابقه همکاری با جواد نکونام را نیز در کارنامه دارد، مطرح کرده است.

مجیدی همچنین در این پست به موضوع مدرسه فوتبال اشاره کرده که احتمالا منظور او مدرسه فوتبال جواد نکونام در غرب تهران است. درعین حال موضوع اینجاست که تمامی کدهای داده شده از سوی فرهاد مجیدی از سوی کسانی که در یکی دو روز گذشته این موضوع را پیگیری می کردند دقیقا قابل ترجمه است و دقیقا مطابق شایعاتی است که درباره بازی و مهدی سیدعلی پیش از بازی بر زبان چند نفر از اعضای کادرفنی استقلال می چرخید و بعد از بازی نیز در بین تمام اعضای تیم دهان به دهان شنیده می‌شد.

اینکه فرهاد مجیدی نامی از کسی بر زبان نیاورده تا پایش به محاکم قضایی کشیده نشود اما مشخص است که کلیت ماجرا به چه چیزهایی ربط پیدا می کند. آنچه که منظور اوست موضوع داوری و مساله ارتباطی است که روی قضاوت سیدمهدی سیدعلی تاثیر گذاشته است. یک کار کاملا جنجالی که ماجراهای مربوط به علی دایی و محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان به ذهن می آورد.

جالب اینکه مجیدی در زمان اخراج از زمین با دستور سیدعلی، خطاب به ناظر فدراسیون گفته بود که جلوی آنها خواهد ایستاد و این اتفاق خیلی زود رقم خورده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها