کد خبر : 45625

شوک اهواز به استقلال تکمیل شد : 4 تا 5 هفته دور از میدان

شوک اهواز به استقلال تکمیل شد : 4 تا 5 هفته دور از میدان

پزشک استقلال تایید کرد که مهاجم این تیم بخاطر آسیب دیدگی چهار هفته دور از تمرینات این تیم است.

به گزارش ورزش سه، شروع دوباره فوتبال در ایران با بازی جنجالی و پُربرخورد فولاد خوزستان و استقلال در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر همراه بود که در این دیدار آبی‌ها علاوه بر شکست ۲ بر یک، امیرارسلان مطهری را هم بخاطر آسیب دیدگی در جریان مسابقه از دست دادند.

ارسلان مطهری که پایه‌گذار تک گل استقلال مقابل فولاد بود، در نیمه دوم مصدوم شد و به دلیل تشدید آسیب دیدگی از دقیقه ۶۹ جای خود را به فرشید باقری داد، اما حالا مشخص شده او مدت زیادی از مسابقات آبی‌ها دور خواهد بود.

روز گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص نوع آسیب دیدگی و زمان دوری مطهری از میادین مطرح شد که امروز پزشک تیم فوتبال استقلال به طور رسمی اعلام کرد این بازیکن را تا چهار هفته در اختیار نخواهند داشت.

کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت مطهری گفت: «همانطور که اطلاع دارید، مطهری در جریان بازی با فولاد مصدوم شد. پس از گرفتن MRI و معاینات مربوطه مشخص شد که امیرارسلان مطهری دچار کشیدگی عضله در ناحیه همسترینگ است و به مدت چهار هفته نیاز به فیزیوتراپی و درمان دارد.»

با توجه به اظهار نظر پزشک تیم فوتبال استقلال، این مهاجم حداقل چهار هفته باید فیزیوتراپی انجام دهد و با توجه به اینکه فاصله زمانی بازی‌ها نزدیک است، مطهری در بهترین حالت ممکن پنج بازی آینده استقلال که مقابل سایپا، پارس جنوبی جم، تراکتور، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران خواهد بود را از دست می‌دهد.

استقلال که پیش از این مرتضی تبریزی و رضا آذری را نیز تا پایان فصل از دست داده بود، حالا مشخص شده که تا هفته بیست و ششم لیگ برتر به طور حتم مطهری را نیز در اختیار ندارد و این موضوع فرهاد مجیدی را در انتخاب نفرات تیمش و به ویژه در خط حمله، با چالش جدی مواجه می‌کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها