کد خبر : 45593

واکاوی کارت ‌های قرمز استقلالی ‌ها و گردن زخمی هافبک فولاد / عکس

واکاوی کارت ‌های قرمز استقلالی ‌ها و گردن زخمی هافبک فولاد / عکس

دلیل اخراج دو بازیکن تیم فوتبال استقلال و فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان در جریان دیدار با فولاد خوزستان در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مشخص شد.

به گزارش تسنیم، روز گذشته دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در حالی با نتیجه 2 بر یک به سود خوزستانی‌ها به پایان رسید که این دیدار سه اخراجی داشت.

علی کریمی، هافبک استقلال به دلیل خطا و فرهاد مجیدی به خاطر اعتراض اخراج شدند. در نیمه دوم، عارف غلامی، مدافع جوان استقلال با اعتراض شدید به تصمیم داور کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا استقلال 9 نفره به بازی ادامه دهد.

پس از پایان بازی، انتقادهای زیادی از سوی استقلالی‌ها نسبت به داور صورت گرفت که اخراج کریمی سختگیرانه بوده و همین مسئله باعث عصبانیت مجیدی شده است. در صحنه اخراج کریمی، سیدمهدی سیدعلی داور میدان در یک متری صحنه بوده و اعتقاد داشته است که کریمی به گردن محمد آبشک، هافبک فولاد ضربه زده است. شدت ضربه به حدی بوده که باعث آسیب‌دیدگی آبشک شده است. هافبک استقلال اعتراض می‌کند که پیش از ضربه زدن، بازیکن حریف پیراهن او را کشیده است اما داور اعتقاد داشته که اگر هافبک فولاد مرتکب خطایی هم شده باشد، باید آوانتاژ می‌داد، چرا که مهدی قائدی پس از آن در گوشه زمین صاحب توپ شده و این بازیکن استقلال بوده که بی‌محابا مرتکب خطا شده است.

تصویر وضعیت آسیب‌دیدگی گردن محمد آبشک در برخورد با علی کریمی را در زیر مشاهده می‌کنید:

5414892

به دنبال این صحنه، مجیدی، سرمربی استقلال به شدت به تصمیم داور اعتراض می‌کند و وارد زمین می‌شود. داور طبق قانون می‌تواند به دلیل ورود سرمربی به زمین او را اخراج کند اما گویا شنیده می‌شود سرمربی استقلال از الفاظی استفاده کرده که سیدعلی را وادار به دادن کارت قرمز کرده است. اعتراض‌های مجیدی حتی بین دو نیمه نیز ادامه داشت و داور و ناظر بازی گزارش صحبت‌های او را به کمیته انضباطی ارسال کرده‌اند.

اخراج غلامی حواشی چندانی نداشت، چرا که مدافع استقلال در صحنه اول خطای شدیدی انجام می‌دهد و کارت زرد می‌گیرد. در صحنه دوم با اعتراض به سمت داور می‌رود تا با گرفتن کارت زرد دوم، استقلال 9 نفره شود. پس از پایان بازی، کادر فنی و بازیکنان به غلامی معترض می‌شوند که چرا تیم را 9 نفره کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها