کد خبر : 45567

جزئیات بیشتر از انتشار عکس، فیلم و فایل صوتی رامین رضاییان

جزئیات بیشتر از انتشار عکس، فیلم و فایل صوتی رامین رضاییان

یکی از نزدیکان رامین رضاییان گفت: این فرد قصد داشت اخاذی کند و به دنبال دریافت چند هزار دلار بود که وقتی مدافع تیم ملی موضوع پرداخت پول را نپذیرفت، به سراغ فضای مجازی رفت و مدارکش علیه رضاییان را در قالب ویدئو‌هایی جنجالی منتشر کرد.

به گزارش خبرورزشی ، طی روز‌های گذشته داستان‌هایی برای رامین رضاییان به وجود آمده است که جنجال‌های زیادی در پی داشت؛ فوتبالیستی که در باشگاه راه‌آهن درخشید و توانست جایی در پرسپولیس باز کند. یک مدافع راست مدرن و قدبلندِ سرعتی با تکنیک عالی که توسط کارشناسان فوتبال برای حضور در تیم ملی هم کاندیدا شد. این بازیکن روند پیشرفت فوق العاده‌ای داشت و خیلی زود به یار محبوب سرخ‌ها تبدیل شد تا از روی سکو‌ها در هر بازی، بار‌ها نامش را بشنویم. البته شهرت همیشه محبوبیت و این دو در کنار هم ثروت در پی دارد؛ هرچند این فاکتور‌ها می‌تواند هر کسی را برای ورود به حواشی مستعد کند.

راه برای رامین که مسیر پیشرفت را در پیش گرفته بود به خوبی طی شد تا او بتواند برای تیم ملی یک مهره مؤثر باشد و به نقطه‌ای رسید که باشگاه‌های خارجی به دنبالش آمدند؛ اول ترکیه، سپس بلژیک و حالا هم قطری‌ها برای بازیکنی که سابقه بازی در جام جهانی را دارد و در جام ملت‌های آسیا یکی از ستاره‌های اصلی تیم بود، دعوتنامه فرستادند. رامین، اما در تمام این مدت همیشه جلوی چشم بود و حواشی زیادی را تجربه کرد. آخرین حاشیه او به قدری پیچیده و عجیب است که اهالی فوتبال را شوکه کرد.

خانمی با انتشار چند ویدئو و فایل صوتی پروژه‌ای را شروع کرد که آبروی رامین را به خطر بیندازد. فوتبالیستی که برای رسیدن به جایگاه فعلی خیلی تلاش زیادی کرد و حالا اسیر دست حواشی شده است. فرد مورد اشاره در این ویدئو با ادبیاتی عجیب مشغول صحبت در مورد خصوصی‌ترین مسائل پیرامون رضاییان است و تلاش می‌کند تا با حرف‌های منشوری، چهره رامین را در فضای رسانه‌ای تخریب کند. این ویدئو، جنجالی‌ترین اتفاق یک هفته اخیر بود و بار دیگر، مسائلی، چون زندگی شخصی بازیکنان فوتبال را به عنوان یک «معضل اجتماعی» نقل محافل کرد. شاید در مورد باقی افراد جامعه، تا این حد حساسیت برای شفاف‌سازی وجود نداشته باشد، اما در مورد فوتبالیست‌ها، همیشه این مسائل را می‌بینیم که زندگی خصوصی‌شان با ساده‌ترین اتفاق، لو می‌رود. موضوعی که باید توسط رسانه‌ها و جامعه‌شناسان، موشکافی شود که چرا مردم علاقه خاصی به لو دادن و سردرآوردن از زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها دارند.

در این مورد، اما حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد؛ مسائلی که می‌تواند تعجب‌برانگیز هم باشد. یکی از نزدیکان رامین رضاییان، روز گذشته ماجرای جالبی در مورد این جنجال برای‌مان تعریف کرد: «فرد یادشده در بلژیک با رامین آشنا می‌شود و به عنوان یک هوادار، در کنار او عکس یادگاری می‌اندازد. سپس در یک کشور دیگر دوباره با رضاییان ملاقات می‌کند. این روابط قرار بود به عنوان رابطه یک هوادار با یک فوتبالیست مطرح باشد، اما کمی فراتر رفت و همین امر برای رامین دردسر‌هایی ساخت، چون این خانم وقتی فهمید رضاییان در دوحه بازی می‌کند، برایش پیغام فرستاد و از او خواست قرار‌های بیشتری با مدافع تیم ملی داشته باشد. رامین هم اعتماد کرد، اما نمی‌دانست این فرد مشغول جمع‌آوری عکس، ویدئو و مسائل دیگری است تا آبروی رضاییان را به بازی بگیرد. این فرد قصد داشت اخاذی کند و به دنبال دریافت چند هزار دلار بود که وقتی مدافع تیم ملی موضوع پرداخت پول را نپذیرفت، به سراغ فضای مجازی رفت و مدارکش علیه رضاییان را در قالب ویدئو‌هایی جنجالی منتشر کرد. ما هم از دیدن این ویدئو‌ها شوکه شدیم هر چند می‌دانستیم که پای سهم‌خواهی در میان است ولی فکرش را نمی‌کردیم این فرد به این شکل با آبروی رامین بازی کند. با این حال، رضاییان تن به اخاذی نداد و قربانی شد.»

حالا ماجرا تا جایی پیش رفته که صحبت از احتمال حضور رامین رضاییان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است و برخی می‌گویند شاید او برای مدتی از حضور در تیم ملی محروم شود. اتفاقی که فوتبال و زندگی حرفه‌ای او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. حالا موضوع پیچیده‌تر و عجیب‌تر هم می‌شود و باید دید واکنش رامین رضاییان به این اتفاق چیست و چطور می‌خواهد با این حجم از حاشیه به کارش ادامه بدهد.

به هر حال او هم به عنوان یک ملی‌پوش باید بیشتر مراقبت می‌کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها