کد خبر : 45539

استقلال قبل از گل دوم فولاد بازی را باخته بود!

استقلال قبل از گل دوم فولاد بازی را باخته بود!

سرمربی و بازیکنان تیم استقلال پس از پایان نیمه اول دیدار مقابل فولاد خوزستان با داور مسابقه درگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ تصمیم بحث برانگیز سیدمهدی سیدعلی داور دیدار دیشب تیم های فولاد خوزستان و استقلال در آخرین دقایق نیمه اول برای اخراج علی کریمی،هافبک دفاعی تیم استقلال زمینه ساز اعتراضات شدید کادرفنی و سایر بازیکنان به تصمیمات این داور شد. بلافاصله پس از این اخراج، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به سمت داور رفت و با ورود به زمین مسابقه به شدت به تصمیم او اعتراض کرد و نتیجه اش هم شد یک کارت قرمز دیگر این بار برای سرمربی آبی ها.

مجیدی که قاعدتا باید در این شرایط به کنترل اوضاع و مدیریت بازیکنانش می پرداخت، خود در صف اول اعتراض بود به گونه ای که وریا غفوری و روزبه چشمی سعی می کردند مانع اعتراضات او بشوند.

در نهایت استقلال در شرایطی پا به رختکن گذاشت که هافبک دفاعی و سرمربی اش اخراج شده بودند و احتمالا جو مناسبی در رختکن استقلال وجود نداشته است و همین امر در 45 دقیقه دوم هیچ تمرکزی برای آبی پوشان بر جا نگذاشته بود. در نیمه دوم هم عارف غلامی، مدافع جوان استقلال بدون توجه به این نکته که تیم 10 نفره است و خودش هم کارت زرد دارد، به سمت داور یورش می برد و به او اعتراض می کند تا اوضاع استقلال بیش از گذشته خراب شود. غلامی هم اخراج شد تا استقلال پیش از اینکه فولاد گل دوم را زده باشد بازی را باخته باشد!دیداری که برای آبی ها اهمیت زیادی داشت و پیروزی در آن می توانست روی کاغذ آنها را برای قهرمانی احتمالی در لیگ امیدوار نگه دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها