کد خبر : 45529

تکلیف لیست مازاد پرسپولیس مشخص شد

تکلیف لیست مازاد پرسپولیس مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از نیم فصل دوم هدایت این تیم را برعهده گرفت با تدبیری درست قصد دارد بازیکنانش را از وارد شدن به حاشیه دور کند تا به عنوان قهرمانی برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران پس از چهار ماه تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا از عصر روز چهارشنبه آغاز می‌شود تا تیم ها برای بهبود جایگاه خود در جدول رقابت کنند.

پرسپولیس که با ۴۷ امتیاز در صدر جدول حضور دارد یکشنبه هفته آینده در حالی به مصاف پیکان تهران می رود که اختلاف ۱۰ امتیازی اش با تیم های دوم و سوم جدول باعث شده تا آنها حاشیه امن خوبی داشته باشند.

همین موضوع باعث شده تا صحبت های زیادی بین اهالی فوتبال درباره رکورد جدید سرخپوشان با پوکر قهرمانی در تاریخچه لیگ برتر مطرح شود.

یحیی گل محمدی برای اینکه بازیکنانش به خواب قهرمانی زودهنگام نرفته و انگیزه خود را برای بازی های پیش رو کم نکنند ضمن هشدار بابت اهمیت دیدارهای باقیمانده در لیگ برتر به آنها اعلام کرده که هیچ توجهی به فصل آینده ندارد و بازیکنانش نیز نباید به آن فکر کنند.

کادر فنی پرسپولیس در جلسات خود با بازیکنان تیم اعلام کرده که هیچ بازیکنی در لیست مازاد قرار ندارد و این موضوع بستگی به شرایط آنها در ادامه فصل و همچنین وضعیت باشگاه دارد.

گل محمدی تصمیم خود را مبنی بر ارائه لیست خرید و مازاد پرسپولیس در پایان فصل لیگ برتر گرفته تا با این کار مانع از بروز حاشیه در رختکن پرسپولیس شود.

نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر در هفته بیست و یکم به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد و قرار است از هفته آینده ادامه دیدارهای خود را پیگیری کند تا چهره قهرمان این دوره و تیم های سقوط کننده مشخص شود. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها