کد خبر : 45521

ستون فقرات استقلال زود شکست

ستون فقرات استقلال زود شکست

علی کریمی در واپسین دقایق نیمه نخست اخراج شد تا اپیدمی اخراج‌ها در استقلال به وقوع بپیوندد.

به گزارش ورزش سه، مثل عادت استقلال استراماچونی، استقلالِ فرهاد هم خیلی زود به گل رسید تا هواداران آبی امیدوار به پیروزی برابر فولاد در اهواز شوند و به رده دوم جدول صعود کنند؛ اما کولیبالی که می‌خواست اشتباه دفاعی‌اش را جبران کند، جلو آمد و توانست با ضربه سری طلایی دروازه استقلال را فرو بریزد تا خیلی زود حساب کار مساوی شود.

بازی که آن‌چنان پر تب و تاب هم دنبال نمی‌شد و به جز صحنه‌های گل، یک تیرک دروازه از فرشاد محمدزاده فقط صحنه های مهم بازی بودند در واپسین دقایق بازی در نیمه نخست به حاشیه رفت؛ در صحنه‌ای که شکار دوربین های تلویزیونی هم نشد، علی کریمی با محمد آبشک برخورد داشت و با کارت قرمز مستقیم سیدعلی مواجه شد تا استقلال 45 دقیقه، 10 نفره را مقابل خود ببیند.

فوران فرهاد مجیدی بعد از اخراج کریمی، باعث شد تا هم فرهاد اخراج شود و هم فضای بازی برای آبی‌ها به شدت منتشج شود؛ با شروع نیمه دوم، هم اضطراب از دست دادن نتیجه و عصبانیت در سبک بازی استقلالی‌ها نمایان بود و کارت زردهای متعدد نشان می‌دهد که آن‌ها مستعد هت‌تریک در اخراج هستند.

اتفاقی که رخ داد و غلامی در دقیقه 65 دو کارته شد تا و او هم با کارت قرمز سید علی جریمه شد؛ بعد از اخراج غلامی هم فولادی‌ها به حملات متعددشان ادامه دادند تا اینکه روی حرکت تیمی پریرا-نجاریان گل دوم و برتری برای شاگردان نکونام به ثبت رسید.

نگاهی گذرا به بازی امشب استقلال نشان می‌دهد که همه چیز از اخراج شماره 6 آبی‌ها که نقش ستون فقرات تیمش را هم دارد شروع شد و مقابل شماره شش سابق استقلال، علی کریمی نتوانست نمایش درخشانی از خودش نشان بدهد و در ادامه هم شرایط به گونه‌ای پیش رفت که آبی‌ها دست خالی اهواز را به مقصد تهران ترک کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها