کد خبر : 45519

از استقلال یازده نفره هم بهتر بودیم

از استقلال یازده نفره هم بهتر بودیم

فولاد در روزی که استقلال با اخراج دو بازیکنش 9 نفره به بازی ادامه توانست سه امتیاز با ارزش را از حریفش در جدول بگیرد.

به گزارش ورزش سه، فولاد با کسب سه امتیاز بازی برابر استقلال با این تیم هم امتیاز شد و حالا این شانس را دارد تا در هفته های آینده یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان فصل بعد را بگیرد. در روزی که جوادنکونام سرمربی فولاد در کنفرانس خبری حضور پیدا نکرد حمید رجبی دستیارش گفت:" خداراشکر بعد از قضیه کرونا تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و مدیریت باشگاه و کارخانه شرایط خوب و اردوی مناسبی را در تهران تدارک دیدند چرا که با توجه به وضعیت شیوع کرونا و گرمای هوا امکان تمرین در اهواز را نداشتیم."

او همچنین گفت:" ما خیلی خوب استقلال را آنالیز کرده بودیم. نتایج بازی های استقلال نشان می دهد که آن ها یک تیم خوب و قوی هستند اما حتی قبل از اخراج بازیکن آن ها، فولاد تیم برتر میدان بود. آن ها دقایقی بهتر بودند و با سیستمی بازی می کنند که کمتر تیمی در ایران بازی می کند و بازی مقابلشان سخت است با اینحال تدابیر و طراحی تمرین های آقای نکونام توانستیم راه های نفوذ استقلال را ببنیدم."

او درباره نتایج بازی گفت:"ما از ابتدای فصل وقتی که گل می خوردیم و نتیجه نمی گرفتیم ، متوجه شدیم که می توانیم به بازی برگردیم و استراتژی تیممان را تغییر دادیم. امروز پاتوسی را نداشتیم ، ایوب والی و فرزاد جعفری نبودند اما با اعتماد به جوانان فولاد توانستیم این بازی را ببریم."

مربی تیم فولاد در ارتباط با عدم حضور تماشاگران در این بازی گفت:" صددرصد نبود تماشاگران در این بازی تاثیرداشت. ما در این ورزشگاه فقط اولین بازی را واگذار کرده ایم. امروز هم به حمایت هواداران نیاز داشتیم ، آن ها از خانه هایشان ما را دعا کردند و این نتیجه حاصل دعای آن ها است."

رجبی در این باره که اگر استقلال دو اخراجی نمی داد می توانستیم برنده بازی باشید هم افزود:" اگر این اتفاق نمی افتاد بازهم می توانستیم برنده باشیم. در زمانی که استقلال یازده نفره بود دقایق اندکی بازی دستشان بود و در طول فولاد تیم سرتر بود."

او اضافه کرد:" ما قبل از شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات شرایط خیلی خوبی داشتیم و سه تا پیروزی متوالی به دست آوردیم. تیم قابل احترامی داشتیم و با تفکراتی که آقای نکونام داشتند این تعطیلی خیلی روی تیم ما اثرنداشت."

دستیار جوادنکونام در فولاد گفت:" ما اولین باشگاهی بودیم که خواهان تعطیلی مسابقات بود اما در نهایت تابع مقررات هستیم. به هر شکل این اتفاقات پیش آمد اما ما شرایط خوبی پیدا کردیم."

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها