کد خبر : 45517

کارت قرمز فرهاد مجیدی و علی کریمی درست بود؟

کارت قرمز فرهاد مجیدی و علی کریمی درست بود؟

کارشناس داوری گفت: داور بازی استقلال و فولاد در اخراج علی کریمی و فرهاد مجیدی درست عمل کرد.

نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص قضاوت سیدعلی در دیدار استقلال و فولاد اظهار داشت: در نیمه اول مسابقه داور به علی کریمی کارت قرمز داد که با توجه به نزدیک بودن او به صحنه تصمیمش کاملاً درست بود. البته تصاویر تلویزیونی و کیفیت آنها ضعیف بود و تعجب کردم که کیفیت تصاویر آنها در اهواز پایین بوده است.

وی افزود: بعد از اخراج علی کریمی، فرهاد مجیدی به داخل زمین آمد و رفتاری انجام داد که برازنده سرمربی لیگ برتری نیست. طبیعتاً داور در آن صحنه تشخیص داده که مجیدی باید اخراج شود و به نظر من تصمیم او هم درست بود اما سیدعلی در صحنه اخراج عارف غلامی دچار اشتباه شد.

کارشناس داوری تصریح کرد: ماهیت خطای غلامی کارت زرد نداشت و اگر هم داور این بازیکن را به خاطر اعتراض اخراج کرده شاید در شرایط فعلی از او پذیرفتنی نباشد. متأسفانه یک دوگانگی به وجود آمده که تا پایان هفته بیستم داوران اعتراض بازیکنان را پذیرفته و به آنها کارت زرد نشان نمی‌دادند. اگر پیش از شروع مسابقات به باشگاه‌ها اعلام می‌شد که برای اعتراضات داوران سختگیرانه عمل می‌کنند الان کارت زرد دوم به عارف غلامی پذیرفتنی بود اما وقتی نیم‌فصل کامل این صحنه‌های اعتراض با جرایم داوران مواجه نشده طبیعتاً کارت زرد دوم به غلامی درست نبود.

مظفری در خصوص کارت زردی که بازیکن فولاد در دقایق پایانی دریافت کرد، گفت: در آن صحنه داور درست عمل کرد و اشتباهی نداشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها