کد خبر : 45510

شکست استقلال در بازی پرحاشیه با 3 اخراجی

شکست استقلال در بازی پرحاشیه با 3 اخراجی

آغاز دوباره نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری خانگی فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران همراه شد. آن هم در شبی که استقلال 3 اخراجی داشت.

به گزارش تسنیم، لیگ برتر فوتبال پس از چند ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، با دیداری معوقه از هفته هفدهم بین تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از ساعت 21 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز شد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد به پایان رسید. روزبه چشمی در دقیقه 11 تیم استقلال را پیش انداخت، اما کولیبالی مدافع فولاد در دقیقه 27 گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 81 هم مجتبی نجاریان گل دوم تیم میزبان را وارد دروازه استقلال کرد تا این تیم به سه امتیاز دست پیدا کند.

تیم استقلال با این شکست و با 36 امتیازی در جایگاه چهارم جدول باقی ماند، اما شاگردان جواد نکونام با 36 امتیاز و یک پله صعود در رتبه پنجم جدول ایستادند.

در اواخر نیمه نخست، علی کریمی، هافبک استقلال به دلیل ضربه‌ای که به بازیکن فولاد زد، با کارت قرمز روبه‌رو شد، در ادامه فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان به شدت به تصمیم سیدمهدی سیدعلی اعتراض کرد که سرمربی آبی‌پوشان هم با کارت قرمز از نیمکت اخراج شد تا از روی سکوها تیمش را هدایت کند. در نیمه دوم نیز عارف غلامی با اعتراض به داور اخراج شد تا استقلال بازی را با 9 نفر به پایان ببرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها