کد خبر : 45487

حمایت دوباره رادو از بیرانوند حتی بعد از جدایی

حمایت دوباره رادو از بیرانوند حتی بعد از جدایی

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد با جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم، کار او سخت‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی ، بوژیدار رادوشویچ در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی با پیکان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است. در حدود ۳۰ روزی که تمرینات را آغاز کردیم، خیلی شرایط خوبی داشتیم و کادر فنی تمرینات خوبی برای ما در نظر گرفت. به نظرم لیگ ایران باید مثل خیلی از کشورها ادامه پیدا کند. ما حرفه‌ای هستیم و هواداران نباید به خاطر شروع دوباره لیگ از چیزی نگران باشند و بترسند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط خودش این روزها خوب است یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه بله. شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی هم انجام دادم. بازی‌های دوستانه خوبی هم انجام دادیم و پس از بازی با شهر خودرو، شرایط بهتر هم شده است. ما در بازی‌های دوستانه روند خوبی داشتیم و حالا منتظر آغاز لیگ هستیم.

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه هواداران منتظر چهارمین قهرمانی متوالی هستند و اینکه این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: واقعاً تمرینات زیادی را در روزهای گذشته انجام دادیم. همه تمرکز ما روی همین موضوع است تا چهارمین قهرمانی را جشن بگیریم. امیدوارم به زودی این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم جام را بالای سر ببریم.

رادوشویچ درخصوص غیبت هواداران در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ تصریح کرد: به هر حال هواداران همیشه یار دوازدهم ما بودند و از ما حمایت خیلی خوبی انجام دادند. غیبت تماشاگران برای ما و البته همه تیم‌ها یک مشکل بزرگ است، اما باید با آن کنار آمد. البته کاملاً می‌دانم که هواداران با وجود اینکه در خانه بازی‌ها را می‌بینند، از ما حمایت خواهند کرد. ما هم بدون حضور تماشاگران و هم با حضور آنها همه تلاش خود را خواهیم کرد تا به موفقیت برسیم.

وی درباره جدایی بیرانوند و انتقالش به بلژیک و اینکه این موضوع، وظیفه او را در آینده سخت‌تر خواهد کرد، گفت: بیرانوند دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و فکر نمی‌کنم کسی نظری غیر از این داشته باشد. با رفتن او قطعاً کار من هم سخت‌تر خواهد شد، اما بر این باور هستم که باید بیشتر کار کنم. من فوتبالیست حرفه‌ای هستم و تنها راه موفق شدن برای من، تمرین کردن است. چهار سال است که اینجا هستم و هم من تیم را می‌شناسم، هم تیم مرا می‌شناسد. این مسائل به من کمک زیادی خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها