کد خبر : 45255

حرف‌های درگوشی میان مربیان استقلال

حرف‌های درگوشی میان مربیان استقلال

مربیان استقلال که به شدت نگران از دست دادن سرمایه‌های انسانی خود هستند، تأکید داشتند قسمتی از این مصدومیت‌ها به دلیل خوب تمرین نکردن در منازل بوده است.

به گزارش خبرورزشی ، استقلال طی ۱۰ روز گذشته چهار بازیکن خود را مصدوم دیده است. ماجرایی که با آسیب‌دیدگی فرشید اسماعیلی آغاز شد و پس از آن هم به ترتیب رضا آذری، مرتضی تبریزی و میلاد زکی‌پور مصدوم شدند.

در همین رابطه عصر دیروز شنیدیم مربیان استقلال که به شدت نگران از دست دادن سرمایه‌های انسانی خود هستند، پیرامون دلایل وقوع چنین اتفاقی با همدیگر بار‌ها به صورت جدی صحبت کرده‌اند و برخی از آن‌ها لابه‌لای حرف‌های مخفیانه‌شان با اشاره به اینکه تمرینات بدنسازی در داخل خانه طی روز‌های شیوع کرونا به هیچ عنوان نتوانسته بازیکنان استقلال و همه تیم‌ها را از نظر ماندن در فرم ایده‌آل بدنی کمک کند، تأکید داشتند قسمتی از این مصدومیت‌ها به دلیل خوب تمرین نکردن در منازل بوده است.

البته آن‌ها معتقدند بازیکنان در این رابطه قصوری مرتکب نشده‌اند بلکه اساساً ورزشکار حرفه‌ای نمی‌تواند با تمرین در منزل به آمادگی بدنی مناسب دست پیدا کند و این حقیقتی غیر قابل کتمان است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها