کد خبر : 45164

ستاره عراقی پرسپولیس به ابهامات پاسخ می دهد

ستاره عراقی پرسپولیس به ابهامات پاسخ می دهد

بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تمرکزش روی این تیم است و در پایان فصل در خصوص ماندن یا رفتن از این تیم صحبت خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، بشار رسن در خصوص شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس گفت:

دیر آمدنم به تمرین به دلیل کرونا و بسته بودن مرزها بود اما خدا را شکر به تمرینات آمده‌ام و الان سه چهار روز است که تمرین می‌کنم و با تلاش بازیکنان و مربیان به دنبال پوکر قهرمانی هستیم.

وی افزود:

۱۰ امتیاز اختلاف داریم، اما در فوتبال و به خصوص در ایران هیچ چیزی معلوم نیست و باید تلاش کنیم. ان شاالله قهرمان لیگ و جام حذفی شویم و در آسیا هم از گروه‌مان بالا برویم. منتظر حمایت هواداران هستیم و با اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر است، اما حمایت‌مان کنید.

هافبک عراقی پرسپولیس خاطرنشان کرد:

هواداران همه جا در خیابان و اینستاگرام درباره ماندن و رفتنم سؤال می‌پرسند، اما در این خصوص پس از پایان فصل صحبت می‌کنم. باید با باشگاه صحبت کنیم و من هم تمرکزم فقط روی پرسپولیس، ۹ بازی باقیمانده لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیاست.

رسن گفت:

مسلم است که هر بازیکنی پیشنهاد دارد و این موضوع برای هر بازیکنی پیش می‌آید، اما اجازه بدهید فصل تمام شود و بعد در این باره می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم.  هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم و در این سه سال که بازیکن پرسپولیس بودم، تبدیل به یک بازیکن حرفه‌ای شدم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها