کد خبر : 45137

رقم پیشنهادی آرسنال برای سردار آزمون مشخص شد

رقم پیشنهادی آرسنال برای سردار آزمون مشخص شد

تیم فوتبال آرسنال انگلیس برای خرید ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ مبلغ هنگفتی را هزینه خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بحث انتقال سردار آزمون به تیم فوتبال آرسنال انگلیس روز به روز جدی‌تر می‌شود و رسانه‌ها ابعاد تازه‌ای از این انتقال را فاش می‌کنند.

تازه‌ترین خبر درباره انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به آرسنال این است که توپچی‌ها برای جذب سردار مبلغ هنگفت ۳۱ میلیون پوند هزینه خواهند کرد.

رسانه‌ها از سردار آزمون به عنوان جانشین امریک اوبامیانگ مهاجم سرشناس آرسنال نام می‌برند.گرچه آرتتا سرمربی این تیم به تازگی عنوان کرده است که به تمدید قرارداد با اوبامیانگ خوشبین است، اما ظاهرا ستاره گابنی توپچی‌ها که مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است، تمایلی به ماندن در ورزشگاه "امارات" ندارد.

در این شرایط آزمون بهترین گزینه برای خط حمله‌ی آرسنال خواهد بود. اگرچه شیوع ویروس کرونا بر اوضاع مالی این باشگاه تاثیر منفی گذاشته است، اگر انتقال اوبامیانگ به پاریس ژرمن در موعد مقرر تحقق یابد، فروش این ستاره، توان مالی توپچی‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

هرچند اوبامیانگ در تازه‌ترین اظهاراتش گفته هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته و همه چیز به تصمیم هیئت مدیره آرسنال بستگی دارد، اما پس از اتمام فصل جدایی او از این تیم محتمل است، و با توجه به وضعیت فعلی باشگاه، آزمون آماده گزینه‌ای مناسبی برای بازی در کنار الکساندر لاکازت، دیگر مهاجم این تیم، خواهد بود.

مهاجم ملی پوش ایران در فوریه ۲۰۱۹ به زنیت پیوست و از آن زمان تا کنون در ۴۵ مسابقه در تمام رقابت‌ها ۲۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها