کد خبر : 45130

برتری میلی‌متری پرسپولیس مقابل استقلال پیش از شروع دوباره لیگ


برتری میلی‌متری پرسپولیس مقابل استقلال پیش از شروع دوباره لیگ

در دیدارهای تدارکاتی پیش از آغاز مجدد لیگ، پرسپولیس توانسته تا به اینجا عملکرد بهتری نسبت به رقیب سنتی خود یعنی استقلال داشته باشد.

به گزارش ایرنا ، با اعلام سازمان لیگ قرار است رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از شیوع ویروس کرونا از روز چهارم تیرماه با بازی فولاد خوزستان و استقلال آغاز شود. چهار روز پس از این دیدار نیز پرسپولیس باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان برود.

سرخابی‌های پایتخت فارغ از حواشی به وجود آمده در حال آماده‌سازی خود هستند و در این راه چند بازی تدارکاتی را انجام داده و خواهند داد. شاگردان یحیی گل‌محمدی تا به اینجا سه بازی دوستانه به انجام رسانده‌اند و قرار است دیدار روز یکشنبه هفته آتی در برابر شهرخودرو، چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی آنها پیش از جدال برابر پیکان باشد.

در سوی مقابل اما استقلال تا به حال سه بازی دوستانه داشته که اولین دیدار یک جدال درون تیمی بود و نمی‌توان آن را یک بازی دوستانه جدی حساب کرد. پس استقلال فعلا ۲ بازی تدارکاتی جدی داشته و این تعداد بازی طی امروز (چهارشنبه) و فردا (پنجشنبه) به سه و چهار خواهد رسید تا این تیم نیز همانند رقیب سنتی خود پیش از شروع مجدد لیگ چهار بازی دوستانه داشته باشد.

مردان فرهاد مجیدی بعد از تساوی سه بر سه در آن بازی درون تیمی در روز ۲۲ خرداد به مصاف خوشه طلایی ساوه رفتند. این دیدار با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید. آرش رضاوند و وریا غفوری برای استقلال گل زدند اما در دقایق پایانی، خوشه طلایی به ۲ گل رسید و بازی با نتیجه مساوی تمام شد.

استقلال در روز ۲۳ خرداد رو در روی یک تیم لیگ یکی دیگر یعنی هوادار قرار گرفت و این بار با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. جالب است که این بار تیم لیگ برتری ابتدا گل خورد اما در ادامه ارسلان مطهری، فرشید باقری(پنالتی) و مرتضی تبریزی موفق به گلزنی شدند تا نخستین برد استقلال در سال ۹۹ به دست بیاید.

پرسپولیس اما در هر سه بازی دوستانه خود توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. سرخپوشان ابتدا مقابل سایپا تن به تساوی بدون گل دادند. شاگردان گل‌محمدی در روز ۲۱ خرداد موفق شدند با تک گل سیامک نعمتی در دقیقه هفت از سد گل گهر سیرجان بگذرند. دومین برد پرسپولیس نیز در روز ۲۷ خرداد به دست آمد. جایی که این تیم توانست با حساب سه بر صفر از سد خوشه طلایی بگذرد. خوشه طلایی که در برابر استقلال به تساوی رسیده بود این بار با گل‌های مهدی عبدی، مهدی ترابی و علی علیپور به دیگر تیم محبوب تهرانی باخت.

پرسپولیس با احتساب دیدار پیش رو مقابل شهرخودرو سه بازی از چهار بازی تدارکاتی خود را مقابل تیم‌های لیگ برتری انجام داده است اما استقلال با در نظر گرفتن ۲ بازی پیش رو تنها مقابل یک تیم لیگ برتری پیکار می‌کند که آن هم پیکان خواهد بود. باید دید این ۲ تیم پرطرفدار با شروع لیگ چقدر آمادگی خواهند داشت.

فعلا فرهاد و یحیی در حال تست زدن بازیکنانشان هستند. آنها از نفرات زیادی بهره می‌برند و ترکیب‌های گوناگونی را به زمین میفرستند. بازی‌های دوستانه نمی‌تواند سنگ محک مطمئنی باشد اما فعلا پرسپولیس در دیدارهای تدراکاتی نسبت به رقیب سنتی خود بهتر عمل کرده و نتیجه گرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها