کد خبر : 45090

پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس

پیگیری  همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از مهمترین اتفاقاتی است که این روز‌ها در مجلس پیگیری خواهد شد.

ولی اسماعیلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این روز‌ها پیام‌های بسیاری از سمت بازنشستگان کشور به دستم می‌رسد؛ بی شک وضعیت معیشت این قشر از جامعه این روز‌ها حال خوشی ندارد و نیازمند دیده شدن هستند.

اسماعیلی ادامه داد: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یکی از مهمترین اتفاقاتی است که این روز‌ها در مجلس انقلابی پیگیری خواهد شد؛ انتظار این است که بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری تفاوت وجود نداشته باشد.

نماینده شهرستان گرمی مغان در مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی گفت: احیا اصل ۲۹ قانون اساسی که شامل ساماندهی بیمه زنان بی سرپرست و بد سرپرست، همسان سازی حقوق بازنشستگان، عادلانه ساختن حقوق کارگران بر اساس نظام سه جانبه گرایی و تورم سالانه، تدوین ساماندهی بیمه بیکاری و قرارداد‌های بین کارگران و کارفرمایان و تدوین سند راهبردی کاهش فقر جزو اولویت‌های اساسی در کمیسیون اجتماعی خواهد بود.

او در پایان گفت: نظارت دقیق بر خدمات درمانی و بیمه‌های تکمیلی کارگران، بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی نیز جزو موارد مهمی است که باید پیگیری شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها