کد خبر : 45089

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۳/۲۷

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۳/۲۷

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی امین، سرمایه‌گذاری شفادارو و کمک فنر ایندامین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ویتانا و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 29هزار و 601واحدی در ارتفاع یک میلیون و 229هزار و 701واحد به کار خود پایان داد و بیش از 8میلیارد و 117میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 12هزار و 428میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 423هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران داروسازی امین، سرمایه‌گذاری شفادارو و کمک فنر ایندامین امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کارخانجات تولیدی شهید قندی، درخشان تهران و تولیدی کاشی تکسرام بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله 3میلیارد و 409میلیون ورقه به‌ارزش 7394میلیارد تومان در 767هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 310واحد رشد کرد و در ارتفاع 13هزار و 806واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ویتانا و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های قاسم ایران، شیر پاستوریزه پگاه شرقی و داروسازی آوه سینا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها