کد خبر : 45044

تصویر عجیب لیونل مسی؛ او سرمربی بارسلوناست!

تصویر عجیب لیونل مسی؛ او سرمربی بارسلوناست!

لیونل مسی، ستاره 32 ساله بارسلونا حالا بیش از هر زمان دیگری مهم ترین بازیکن تیمش محسوب می شود.

به گزارش ورزش سه، روز شنبه بارسلونا با کسب یک پیروزی راضی کننده لالیگا مایورکا و البته این این تصویر مهم و پرمفهموم به رقابت های لالیگا بازگشت. لیونل مسی با حضور در ترکیب بارسلونا به خوبی نقش خود را به عنوان کاپیتان در زمین ایفا کرد.

در تصویری که در شبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفته، این ستاره 32 ساله و آرژانتینی در حال هدایت هم تیمی های خود است و جالب اینجاست همه از جمله سرمربی تیم کیکه ستین و دستیار او ادر سارابیا، با دقت به توصیه های ستاره شماره 10 گوش می دهند. اینگونه برداشت می شود که نقش لیونل مسی در ترکیب بارسلونا بیش از مهاجم گلزن است و او در امور فنی و تاکتیکی نیز حق دخالت و اظهارنظر دارد.

در ماه های اخیر به نظر می رسد وابستگی بارسلونا به لیونل مسی بیشتر از همیشه شده و هواداران بارسا امیدوارند با آمادگی این بازیکن، آنها در لالیگا و لیگ قهرمانان این فصل به موفقیت دست یابند.

01503327

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا با انتظار مطلبی در رابطه با این عکس، از تیتر جالب "این تصویر بیش از 1000 کلمه ارزش دارد" استفاده کرده تا به نوعی نشان دهد فرمانده بارسلونا در هفته های اخیر لیونل مسی بوده است. البته این بازیکن در دیدار مقابل مایورکا با گلزنی و ارسال پاس گل یک بار دیگر ارزش های خود را نشان داد تا بارسا به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند و قادر به حفظ فاصله دو امتیازی با رئال مادرید در صدر جدول در فاصله 10 هفته مانده به پایان فصل باشد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها