کد خبر : 45036

همه چیز درباره ماجرای عجیب نرفتن بیرانوند

همه چیز درباره ماجرای عجیب نرفتن بیرانوند

در حالی که همه تصور می‌کردند قانون اتحادیه اروپا مانع سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک شده اما شنیده شد پلیس آمستردام اجازه سفر به دروازه بان ملی‌پوش ایرانی را نداده است.

به گزارش خبرورزشی، ماجرای سفر لغو شده علیرضا بیرانوند به بلژیک پرسروصداترین خبر روز گذشته فوتبال کشورمان بود.

ساعت ۵ صبح فرودگاه باشید!

علیرضا بیرانوند صبح شنبه گذشته برای دریافت جایزه رؤیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹ به ساختمان فدراسیون فوتبال مراجعه کرد و هنگام مواجهه با خبرنگاران درخصوص برنامه سفرش به بلژیک اعلام کرد ساعت ۵ بامداد یک‌شنبه (دیروز) راهی این کشور اروپایی می‌شود. بیرانوند عنوان کرد بلیت برگشت او به ایران برای روز چهارشنبه رزرو شده، اما شاید در این کشور بماند و بازگشتی به ایران نداشته باشد! فحوای کلام گلر سرشناس پرسپولیس این بود که عکاسان و خبرنگاران می‌توانند برای تهیه گزارش و عکس به فرودگاه بروند.

برای من ورودی CIP تهیه کنید!

علیرضا بیرانوند ظهر شنبه گذشته و پس از دریافت جایزه خود از فدراسیون فوتبال، با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و از آن‌ها می‌خواهد ورودی CIP فرودگاه تهیه کنند. ورودی CIP برای بیرانوند که پرواز داشته، مبلغی حدود ۵۹۵ هزار تومان آب می‌خورد که باشگاه پرسپولیس تهیه کرد!

تماس از فرودگاه: آقای بیرانوند نمی‌توانی پرواز کنی!

حالا که بحث ورودی CIP شد، بد نیست به یک نکته جالب اشاره کنیم؛ شنیدیم از فرودگاه با بیرانوند تماس می‌گیرند و به او اطلاع می‌دهند نمی‌تواند به آمستردام و سپس بلژیک سفر کند اما...

بیرو یک ساعت قبل از پرواز به فرودگاه رسید

عرف معمول بر این است که مسافران پرواز‌های خارجی ۳ ساعت زودتر از ساعت پرواز به فرودگاه می‌روند، اما علیرضا حدود یک ساعت قبل از پرواز به فرودگاه رسید. این در حالی بود که عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های ورزشی از ۳ و حتی ۴ ساعت قبل از پرواز قطر به فرودگاه رفته بودند. چرا قطر؟ قرار بود بیرانوند ابتدا به قطر، از آنجا به آمستردام هلند و سپس به بلژیک سفر کند. اما اینکه چرا مسافر سرشناس پرواز قطر فقط یک ساعت قبل از پرواز به فرودگاه رسید، خودش علامت سؤال بزرگی است! آیا او خودش هم می‌دانست این پرواز انجام نخواهد شد؟!

بیرانوند فقط ۵ دقیقه در فرودگاه دیده شد!

دروازه‌بان ملی‌پوش آنتورپ حدود ساعت ۴:۲۰ بامداد یک‌شنبه به فرودگاه امام خمینی (ره) رسید، اما بیشتر از ۵ دقیقه آنجا نماند! بیرانوند بلافاصله فرودگاه را ترک کرده و سوار خودروی شخصی اش شد! او بی‌توجه به عکاسان و خبرنگاران حاضر در سالن و بدون رفتن به CIP به منزل خود برگشت. عکاسان و خبرنگارانی که جلوی CIP تجمع کرده و به نوعی رودست خوردند!

قانون اتحادیه اروپا؟

همان‌طور که نوشتیم او دیروز در فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر، اما به او گفته شد به دلیل قوانین اتحادیه اروپا در ایام کرونایی، نداشتن مجوز از سوی این اتحادیه و مشکل خروج از کشور، نمی‌تواند این پرواز را انجام دهد.

پلیس آمستردام مخالفت کرد نه بلژیک!

در حالی که همه از این اتفاق شوکه شده و تصور می‌کردند قانون اتحادیه اروپا مانع سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک شده، شنیدیم پلیس آمستردام اجازه سفر گلر ملی‌پوش ایرانی را نداده است. بیرانوند اجازه سفر به قطر و همین‌طور بلژیک را داشت، اما نمی‌توانست به کشور هلند برود و به همین دلیل ساده این سفر به هم خورد.

ضرر ۴ هزار یورویی

شنیدیم بلیت‌های این سفر برای باشگاه آنتورپ بلژیک مبلغی حدود ۴ هزار یورو آب خورده است. بلیت رفت و برگشت هرکدام حدود ۲ هزار یورو بوده که سوخته است. البته احتمالاً بلیت برگشت قابل استرداد باشد!

پیغام آنتورپ به بیرانوند: مجوز پلیس هلند را می‌گیریم

پس از این فعل و انفعالات، باشگاه آنتورپ به بیرانوند پیغام داده نگران نباشد چراکه به زودی مجوز سفرش به هلند را از پلیس این کشور خواهند گرفت. بیرانوند باید منتظر این مجوز و تماس بعدی باشگاه بماند.

علی‌بیرو با پرسپولیس تمرین کرد

روز گذشته و ساعاتی پس از لغو سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک، این دروازه‌بان سرشناس ایرانی راهی ورزشگاه شهیدکاظمی شد و از ساعت ۱۸ با پرسپولیسی‌ها تمرین کرد. حضور بیرو سر تمرین باعث تعجب همبازیانش شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها