کد خبر : 45035

پشت پرده تمرین مخفیانه طلای سیاه استقلال

پشت پرده تمرین مخفیانه طلای سیاه استقلال

دیاباته در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و خودش را کم‌کم به سایر نفرات نزدیک خواهد کرد ولی از قرار معلوم، جدا از تمریناتی که رسانه‌ای می‌شود، این بازیکن تمریناتی را نیز دور از چشم خبرنگاران انجام می‌دهد.

به گزارش خبرورزشی، هنگامی که شیخ دیاباته به تهران برگشت و در تمرینات استقلال حاضر شد، اضافه وزن او باعث نگرانی بسیاری از بازیکنان و مربیان شده بود. این مهاجم بالغ بر چهار کیلو چاق شده و همین مسئله سرعتش را کاهش داده بود.

این‌طور که هفته قبل می‌گفتند، شیخ به بازی اول استقلال مقابل فولاد خوزستان نمی‌رسد و خط حمله آبی‌پوشان پایتخت قطعاً بدون حضور این بازیکن در اهواز کارایی‌اش را تا حد قابل ملاحظه‌ای از دست می‌دهد ولی از قرار معلوم اتفاقات دیگری در حال وقوع است که مربیان استقلال تا سرحد امکان می‌خواهند آن را دور از چشم رسانه‌ها نگه دارند.

اتفاقی مهم که اگر رخ بدهد (تأکید می‌کنیم اگر رخ بدهد)، می‌توان آن را سورپرایز بزرگ فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال و البته یک شوک ویژه برای جواد نکونام و شاگردانش تلقی کرد.

تمرینات مخفیانه

دیاباته در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و خودش را کم‌کم به سایر نفرات نزدیک خواهد کرد ولی از قرار معلوم، جدا از تمریناتی که رسانه‌ای می‌شود، این بازیکن تمریناتی را نیز دور از چشم خبرنگاران انجام می‌دهد. تمریناتی که بخش اعظمی از آن‌ها جنبه قدرتی داشته و شامل حرکات بدنسازی و تدابیر ویژه جهت افزایش سرعت و کاهش وزن می‌شود. این تمرینات جداگانه توسط کادر فنی تجویز شده و شیخ دقیقاً بر اساس برنامه‌ای که در اختیارش قرار گرفته کار می‌کند. خبر‌های رسیده از داخل مجموعه استقلال حکایت از آن دارد که مربیان از برآیند کار مهاجم تنومندشان کاملاً راضی هستند و امیدوار شده‌اند که به زودی می‌توانند از وجود این بازیکن استفاده کنند. حتی شاید زودتر از چیزی که اعلام شده شاهد حضور دیاباته در میدان باشیم.

احتمال حضور مقابل فولاد

در رابطه با تمرینات مخفیانه شیخ و احتمال حضورش مقابل فولاد خوزستان عصر دیروز یک مقام آگاه به شرط افشا نشدن نامش به خبر ورزشی گفت‌: شیخ دیاباته علاوه بر تمرینات گروهی، به صورت انفرادی نیز مرتب در حال تمرین است و شرایطش روز به روز بهتر می‌شود. البته هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که حتماً مقابل فولاد بازی می‌کند ولی شاید به سورپرایز فرهاد مجیدی بدل شود و حتی اگر نتوانست در ترکیب ثابت قرار بگیرد، به عنوان مهره ذخیره وارد زمین شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها