کد خبر : 45025

خبر خوش ستاره جذاب برای استقلالی ها

خبر خوش ستاره جذاب برای استقلالی ها

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که به هدف خود برسیم و بتوانیم رضایت هواداران عزیز را جلب کنیم.

به گزارش پارس فوتبال ، ارسلان مطهری خیلی خوب خودش را در استقلال جا انداخته به طوری که مجیدی به دنبال جایی برای حضور ثابت او در خط حمله استقلال و در کنار زوج مهدی قایدی و شیخ دیاباته است؛ بازیکنی که با شادی گل گیتاری اش هم معروف شده است. مطهری در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال گفت:

از ابتدای خرداد همه با انگیزه و روحیه خوب مشغول تمرین هستیم تا با از سرگیری مسابقات در ۱۰ بازی باقی‌مانده حداکثر امتیاز‌ات را به دست آورده و بتوانیم بهترین مقام ممکن را در این فصل کسب کنیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که به هدف خود برسیم و بتوانیم رضایت هواداران عزیز را جلب کنیم.

ارسلان مطهری در خصوص آخر وضعیت خود و بازی با فولاد گفت:

خوشبختانه شرایط خوبی دارم تا هرگاه صلاح بدانند بتوانم با همه توان در خدمت تیم استقلال باشم. بازی با فولاد در اهواز و در فصل تابستان قطعاً سخت است به‌خصوص اینکه بازی‌های لیگ دچار وقفه حدوداً چهار ماهه شده و بعد از نزدیک به ۱۵ یا ۱۶ هفته باید بازی رسمی خارج از خانه انجام دهیم، اما استقلال مصمم است ۳ امتیاز این مسابقه را به دست آورد و مسلماً با توان و تلاش اعضای تیم پیروزی برابر فولاد در اهواز دور از دسترس نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها