کد خبر : 45009

باشگاه استقلال مهاجمش را سؤال و جواب نمی‌کند؟

باشگاه استقلال مهاجمش را سؤال و جواب نمی‌کند؟

فرهاد مجیدی که حساب ویژه‌ای روی زوج دیاباته با مهدی قایدی باز کرده بود این روز‌ها کادر بدنسازی و پزشکی را تحت فشار گذاشته تا هرچه زودتر کیلو‌های اضافی مهاجم سیه چرده را کم کنند.

به گزارش خبرورزشی، ماجرای پرداخت دستمزد شیخ دیاباته در طول دو ماه و نیم گذشته از جمله اخبار اصلی باشگاه استقلال محسوب می‌شد. او که باید در اسفند بخشی از طلب خود را از استقلال دریافت می‌کرد پس از به تعویق افتادن پیش‌قراردادش در فروردین باشگاه را تهدید به فسخ یک‌طرفه قرارداد کرده و مدیر‌عامل جدید باشگاه را تحت فشار گذاشت.

این درست همزمان با روز‌هایی بود که بازیکنان استقلال نیز توقع داشتند بخشی هر چند اندک از طلب خود را از باشگاه دریافت کنند. احمد سعادتمند به همین خاطر برای تهیه پول دیاباته خودش را با بازیکنان استقلال درانداخت که منجر به مصاحبه تند فرشید اسماعیلی علیه مدیریت باشگاه شد. انتشار پست‌های اعتراضی از سوی بازیکنان استقلال در رابطه با وضعیت این مجموعه از دیگر تبعات ماجرایی بود که شیخ دیاباته برای دریافت پول برای استقلال ایجاد کرد، اما به هر شکل احمد سعادتمند، مدیر باشگاه استقلال توانست به‌صورت بخش بخش طلب دیاباته را به حسابش واریز کرده و او را مجاب به بازگشت به کشورمان کند، اما اتفاقی که در بازگشت دیاباته به تهران باعث تعجب و البته ناراحتی کادر فنی این تیم شد شرایط نامطلوب جسمانی‌اش بود.

بازیکن حرفه‌ای که در سری A ایتالیا و لوشامپیونه فرانسه توپ زده چرا باید بعد از یک قرنطینه خانگی چندین کیلو اضافه وزن برای هم‌تیمی‌هایش سوغاتی بیاورد؟ فرهاد مجیدی که حساب ویژه‌ای روی زوج او با مهدی قایدی باز کرده بود این روز‌ها کادر بدنسازی و پزشکی را تحت فشار گذاشته تا هرچه زودتر کیلو‌های اضافی اش را کم کنند. قطعاً دیاباته که پول حرفه‌ای از باشگاه استقلال می‌گیرد باید به این مسائل توجه کند. شاید بد نبود کمیته انضباطی باشگاه استقلال در این رابطه تذکر جدی به دیاباته می‌داد. چراکه شرایط برای او در فرانسه درست مانند شرایط برای دیگر فوتبالیست‌ها در اقصی نقاط اروپا و آسیا بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها