کد خبر : 44977

بازی استقلال در اهواز قوز بالای قوز است!

بازی استقلال در اهواز قوز بالای قوز است!

پیشکسوت استقلال گفت: در اهواز هوا گرم است و از طرفی کرونا هم در خوزستان وضعیت را قرمز کرده و این می شود قوز بالای قوز!

به گزارش مشرق – با پایان یافتن مهلت پرداخت طلب وینفرد شفر و بویان نایدنوف از اعضای پیشین تیم استقلال طی یکی دو فصل گذشته این روزها خطرات زیادی اعم از کسر امتیاز، سقوط به دسته پایین تر، محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و غیره باشگاه را تهدید می کند.

در این میان شاگردان فرهاد مجیدی باید در وضعیت کرونایی کشور در اهواز مرکز یکی از استان های وضعیت قرمز کشور نیز به میدان بروند.

محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال در گفت و گو با مشرق، از مقامات قضایی کشور خواست مقصران اصلی در بدهکار شدن باشگاه استقلال به امسال بویان نایدنوف، لی اندرو پادوانی، شفر و غیره را در استادیوم آزادی محاکمه و به جزای اعمالشان برسانند. او درباره بازی استقلال مقابل فولاد در اهواز هم صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* آقای نوری! از تمرینات استقلال خبر دارید؟

- با خبر هستم. با اینکه وضعیت کرونا در کشور است تیم تمرین می کند اما خب کمی با استرس. با این حال بدن ها همچنان به شرایط خوب نرسیده است. بازیکنان فعلا به ۵۰ تا ۶۰ درصد آمادگی دست یافته اند و هنوز ۴۰ درصد تا آمادگی کامل باقی مانده است.

* بازی در مقابل فولاد در اهواز را چطور پیش بینی می کنید؟

- بازی در آنجا خیلی سخت است. در اهواز هوا گرم است و از طرفی کرونا هم در خوزستان وضعیت را قرمز کرده و این می شود قوز بالای قوز! بازیکنان هم باید نگران بیماری باشند و هم گرما را تحمل کنند. شرایط خیلی سختی در پیش است.

* نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

- قطعاً برد در دیدار با فولاد نقش موثری در ادامه روند کار این تیم خواهد داشت. فقط باعث تاسف است که دیاباته نمی‌تواند استقلال را در بازی اول همراهی کند.

* چطور؟

- او یک فوتبالیست حرفه‌ای است و باید مانند سایر بازیکنان استقلال که این مدت در قرنطینه بودند مراقب اضافه وزنش می بود. وقتی در ایران این همه تلاش صورت گرفت تا دیاباته در تیم بماند و پولش از مسیرهای بسیار سختی تهیه شد او هم باید خودش را در قبال باشگاه موظف می دانست و با آمادگی کامل به تهران برمی گشت. الان فرهاد مجیدی باید بدون یکی از مهره‌های اصلی اش روبروی فولاد به میدان برود در حالی که می توانست با دیاباته در همان اهواز مقابل مدافعان بلند فولاد گلیم استقلال را از آب بیرون بکشد.

* اوضاع مدیریتی باشگاه را چطور می بینید؟

- متاسفانه بازهم چوب لای چرخ این تیم می‌گذارند تا کارگزار جدید باشگاه نتواند به استقلال کمک کند. چند نفر آن بالا نشسته اند و دائم در حال اعمال نفوذ در بحث مدیریتی این باشگاه هستند و نمی گذارند سعادتمند کارش را پیش ببرد. الان شرایط باشگاه کم کم به سر و سامان خوبی رسیده ولی این افراد که ما همه آنها را می شناسیم نمی خواهند تیم جان بگیرد.

* منظورتان عزل و نصب‌های اخیر است؟

- بله! سعادتمند هر کسی را آورده با او مخالفت می کنند. دید علی خلف را چطور از روابط عمومی کنار گذاشتند؟ دو سه نفر دیگر هم هستند که من اسمشان را می دانم و نمی خواهم بگویم. باید از دستگاه قضایی کشور سوال کرد چرا آنهایی که مشکلات مربوط به پادوانی که متعلق به چند فصل پیش است هنوز مواخذ نشده‌اند؟ آنهایی که بویان نایدنوف را آوردند که دو بازی هم برای استقلال انجام نداد کجا هستند؟ کسانی که شفر را با این شرایط اخراج کردند چه زمانی باید محاکمه شوند؟ فکر می‌کنم استادیوم آزادی بهترین مکان برای محاکمه این متخلفان است تا تک تک شان به جزای اعمالشان برسند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها