کد خبر : 44973

پرسپولیس فعلاً از محرومیت جست

پرسپولیس فعلاً از محرومیت جست

نماینده قانونی دروازه بان پیشین برزیل پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس شماره حساب نیلسون را در اختیار فیفا قرار داد.

به گزارش مهر ، کمیته انضباطی فیفا پس از صدور حکم قطعی محکومیت باشگاه پرسپولیس در قبال پرونده شکایت نیلسون کورئا ضرب الاجل پرداخت یک هفته‌ای را برای واریز ۸۴ هزار دلار به حساب دروازه‌بان پیشین برزیلی سرخ‌ها تعیین کرد.

باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به نامه‌نگاری‌های قبلی خود با بخش مالی فیفا موفق شد موافقت این نهاد بین المللی را برای پرداخت بدهی نیلسون از منبع درآمدهای خود بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فراهم کند.

عدم اعلام شماره حساب مجاز از سوی نیلسون سبب شد تا پرداختی به وی با مشکل روبرو شده و فیفا خواهان تعیین تکلیف این موضوع شود. با این حال باشگاه پرسپولیس توانست پس از مذاکره با مدیر برنامه های او شماره حساب مورد تایید نیلسون را گرفته و موضوع را در اختیار فیفا قرار دهد. بخش اقتصادی فیفا نیز با تایید درخواست مجدد پرسپولیس مبنی بر پرداخت این بدهی از محل درآمدهایش قرار است طلب نیلسون را پس از طی مراحل اداری واریز کند.

بنابراین باشگاه پرسپولیس از محرومیت حضور در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی فرار موقت کرد تا منتظر سایر احکام قطعی خود در دادگاه بین‌المللی ورزش باشد که البته این خطر رو برای سرخپوشان حفظ خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها