کد خبر : 44937

بازیکن استقلال این فصل و بخشی از فصل بعد را از دست داد

بازیکن استقلال این فصل و بخشی از فصل بعد را از دست داد

رضا آذری در جریان بازی تدارکاتی تیمش برابر هوادار تهران رباط صلیبی پاره کرد و تا پایان رقابت‌های فصل جاری نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا آذری بازیکن تیم فوتبال استقلال روز گذشته در جریان بازی تدارکاتی تیمش برابر هوادار تهران، از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بازی بیرون رفت.

پس از عکس برداری و انجام معاینات دقیق تر مشخص شد که رباط صلیبی این بازیکن جوان پاره شده است.

آذری پس از محسن کریمی و داریوش شجاعیان سومین بازیکن استقلال است که در فصل جاری رباط صلیبی پاره کرده است.

به این ترتیب آذری تا پایان رقابت های فصل جاری نمی تواند تیمش را همراهی کند و ظرف روزهای آینده پای مصدوم خود را جراحی می کند.

دکتر کاوه ستوده درباره مصدومیت رضا آذری گفت: رضا آذری در بازی روز گذشته (جمعه) تیم استقلال مقابل تیم هوادار دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد که همان موقع اقدامات اولیه انجام و پس از انجام MRI و معاینات فوق تخصصی زانو، متاسفانه آسیب رباط صلیبی (ACL) برای ایشان مورد تایید قرار گرفت. به این ترتیب آذری باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و با فراهم شدن شرایط، این عمل بلافاصله انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته بودم، متاسفانه با توجه به اینکه بازیکنان در مدت قابل توجهی از تمرینات گروهی دور بوده‌اند، بروز چنین آسیب‌هایی برای نه تنها بازیکنان استقلال بلکه برای همه بازیکنان قابل پیش بینی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها