کد خبر : 44936

وضعیت مبهم علیرضا بیرانوند برای بازگشت به ایران

وضعیت مبهم علیرضا بیرانوند برای بازگشت به ایران

پس از سفر بیرانوند به بلژیک، احتمال دارد او به ایران بازنگردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در حالی بامداد یکشنبه به بلژیک سفر می‌کند که ممکن است دیگر به تمرینات پرسپولیس بازنگردد.

باشگاه آنتورپ مبلغی از بند فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس را پرداخت کرده، اما به دلیل اجازه فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای ماندن بازیکنان در تیم‌های فعلی خودشان تا پایان زمان مسابقات، باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به جدایی دروازه بان خود تا پایان مسابقات لیگ نوزدهم ندارد و به همین دلیل سرخ‌ها خواستار ماندنی شدن این بازیکن هستند.

البته از سویی دیگر باشگاه آنتورپ، مُصِر است که بیرانوند پس از اینکه برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به بلژیک سفر کرد، در اردوی این تیم بماند و به همراه سایر بازیکنان تمرینات کادرفنی را پشت سر بگذارد و به همین دلیل با وجود اینکه بلیت برگشت علیرضا بیرانوند تهیه شده، اما ممکن است باشگاه بلژیکی او را نگه دارد.

البته این بازیکن پس از حدود ٣٠ دقیقه تمرین امروز سرخ‌ها زودتر از سایر بازیکنان ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد تا خود را برای سفر به بلژیک آماده کند. او با هیچکدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان خداحافظی نکرد تا احتمال بازگشتش جدی‌تر شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها