کد خبر : 44927

نمی دانم از جان استقلال چه می خواهند!

نمی دانم از جان استقلال چه می خواهند!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت مدیری که ماهی ۲۵ میلیون تومان در این باشگاه دریافت کرد و به مجموعه ورزشی انقلاب رفت، باید بدهی شفر و بویان را پرداخت کند.

به گزارش تسنیم، علی جباری درباره افشای قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از این اتفاقات همیشه در این فدراسیون رخ می‌دهد و اطرافیان وزارت ورزش هم در آن دخالت داشته‌اند.

به این یک مورد خیلی توجه شده و اگر بررسی شود، همه می‌بینند در این‌گونه قرارداد‌ها چه کسانی دست داشتند یا سفارش کرده‌اند. این موارد مانند روز روشن است. همه دخالت‌ها توسط وزیر ورزش و اطرافیانش انجام می‌شود و زمانی درباره این قرارداد‌ها اقدام می‌شود که خیلی‌ها موضوع را فهمیده‌اند.

وقتی جایی گیر می‌کنند، تقصیرات را گردن کمیته فنی می‌اندازند

وی درباره نقش کمیته فنی فدراسیون فوتبال در انتخاب ویلموتس و اظهارات برخی اعضای این کمیته مبنی بر اینکه ویلموتس بدون نظر آن‌ها سرمربی تیم ملی شد، تصریح کرد: معمولاً این کمیته تشریفاتی بوده و شکی نیست که هر کسی هر کاری بخواهد، می‌کند. خودشان می‌بُرند، می‌دوزند، پُرو می‌کنند و وقتی جایی گیر کنند، تقصیرات را گردن کمیته فنی و سایر افراد می‌اندازند! محمود یاوری واقعیت را گفت. از بالا سفارش می‌شود که چه کسی باشد یا نباشد. باید ببینیم چرا وزیر و اطرافیانش در مسائل مختلف دخالت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند روال قانونی طی شود.

حتماً نباید سفارت ایران در هلند مربی معرفی کند

پیشکسوت فوتبال ایران راجع به اینکه ویلموتس توسط سفارت ایران در هلند به فدراسیون فوتبال معرفی شد،  گفت: می‌توانیم سابقه مربیان و رده‌بندی آن‌ها را در سایت فیفا ببینیم. زمانی که ۲۵ سال پیش می‌خواستیم یک سرمربی برای استقلال انتخاب کنیم، در اینترنت گشتیم و سوکوموروخوف و سابقه‌اش را پیدا کردیم. حتماً نباید سفارت این کار را انجام دهد. الان که تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده است. اکنون کوچک‌ترین کار‌های مربیان را می‌توانید در اینترنت پیدا کنید. همه چیز در اینترنت مشخص و پیداست.

نمی‌خواهند دست از سر فوتبال ما بردارند و اجازه دهند فوتبال نفس راحتی بکشد

جباری در مورد احتمال خسارت پنج میلیون یورویی فوتبال ایران در پرونده شکایت ویلموتس خاطرنشان کرد: این مشکلات از مدت‌ها قبل گریبانگیر فوتبال ماست. متأسفانه عده‌ای نمی‌خواهند دست از سر فوتبال ایران بردارند و اجازه دهند فوتبال نفس راحتی بکشد. کسانی که دست به این اقدامات می‌زنند، حتماً پیامد‌های کار‌های خود را بررسی می‌کنند و می‌دانند باید چه راهی بروند. متأسفانه پول بیت‌المال را به راحتی دست این‌گونه افراد می‌دهند و نمی‌دانم بگویم خدا چه بر سر آن‌ها بیاورد.

کسی را که شفر را برکنار کرده، به مجموعه انقلاب می‌برند

وی درباره محکومیت ۱۶ میلیون یورویی باشگاه استقلال با شکایت وینفرد شفر و بویان نایدنوف بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان، رئیس مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است و این اتفاقات به ارتباطات و دخالت‌های او برمی‌گردد. به سادگی شفر را برکنار می‌کنند و کسی را که این کار را کرده، به مجموعه ورزشی انقلاب می‌برند (اشاره به امیرحسین فتحی). این نشان می‌دهد دست‌هایی در کار است. کسی را که در استقلال این همه مصیبت درست کرده است، در جایی می‌گذارند که رفت و آمد بی‌حساب و کتاب داشته باشد؟

وضعیت پای بویان «ناجور» بود و می‌گفتند از بارفیکس افتاده است!

رئیس پیشین کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه افزود: بگویید چرا شفر را برداشتید و حالا که این همه خسارت برای استقلال ایجاد کردید، حداقل آن را پرداخت کنید. وزیر که از این فرد حمایت کرده است، حالا بگوید بیا و پول بویان و شفر را پرداخت کن. ما به حضور بویان اعتراض کردیم و می‌دانستیم وضعیت یک پای او ناجور است. گفتند او از بارفیکس افتاده که من هم گفتم خودم حدود ۱۰ بار پایم پیچ خورده است، اما یک هفته بعد بازی کردم. این چه پیچیدگی است که نمی‌تواند بازی کند؟ بویان دو زمان ۲۰ دقیقه‌ای به میدان رفت که او را بیرون آوردند.

نمی‌دانم از جان استقلال چه می‌خواهند

جباری در ادامه انتقاداتش از جذب هافبک مقدونیه‌ای آبی‌ها اظهار داشت: چگونه این بازیکن را به استقلال آوردید یا شفر را برکنار کردید که حالا باید خسارت بدهید؟ چرا آن بساط را برای استراماچونی درست کردید که حالا باید خسارتش را بپردازید؟ وزیر و اطرافیانش بی‌جا دخالت می‌کنند و حالا باشگاه باید این‌قدر خسارت بدهد. به کسی که این بلا‌ها را سر باشگاه آورده است، بگویید بدهی‌ها را پرداخت کند. این اطرافیان باعث می‌شوند استقلال ضربه بخورد و نمی‌دانم از جان باشگاه چه می‌خواهند.

وزیر ورزش به مدیری که ماهی ۲۵ میلیون تومان پول گرفت، بگوید بدهی‌ها را پرداخت کن

وی با تمجید از مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سعادتمند پسرخاله من نیست، اما تاکنون کار‌های مثبتی کرده و مشکلی که برای او ایجاد شده، حاصل عملکرد مدیر قبلی است. این مدیر مورد حمایت شما (وزیر ورزش) است و او را به مجموعه انقلاب بردید. به او بگویید حالا که نقداً ماهی ۲۵ میلیون تومان گرفتی، این پول‌ها را پس بده و بدهی‌ها را پرداخت کن. این‌ها مشکلاتی است که قبلی‌ها فراهم کردند و حالا باید یقه این افراد را بگیرند. باید بگویند به چه حقی این کار را کردی که بدهی زمان تو باید گردن مسئولان جدید بیفتد و آن‌ها خون دل بخورند تا این رقم را پرداخت کنند.

سعادتمند عملکرد خوبی داشته، اما از کجا باید این بدهی‌های سرسام‌آور را پرداخت کند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه ایجنت بویان، پول خود را به صورت کامل دریافت کرده است، تصریح کرد: باید ببینیم ایجنت چگونه پول گرفته و چه کسانی در این اتفاقات دست دارند. سعادتمند عملکرد خوبی داشته و باید از او حمایت کرد، اما وقتی بدهی‌های سرسام‌آور مقابل اوست، از کجا باید آن را پرداخت کند؟ استقلال مشکلات زیادی دارد، اما باید به سعادتمند کمک کنیم و چوب لای چرخ او نگذاریم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها