کد خبر : 44924

بازیکن پرسپولیس با قرارداد فصلی یک میلیون یورو جدا شد

بازیکن پرسپولیس با قرارداد فصلی یک میلیون یورو جدا شد

علیرضا بیرانوند برای ۳ فصل بازی در آنتورپ مجموعاً ۳ میلیون یورو از این باشگاه بلژیکی دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند برای فصل آینده با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد بسته و به زودی هم برای انجام تست‌های پزشکی راهی این کشور خواهد شد. از وقتی بیرانوند با آنتورپ قرارداد بست، گمانه‌زنی‌های مختلفی درخصوص مبلغ قرارداد او با باشگاه بلژیکی مطرح شد. پیگیری‌های ما در این خصوص بالاخره نتیجه داد و از یک منبع آگاه که کاملاً در جریان قرارداد علیرضا با آنتورپ قرار داشت، شنیدیم علیرضا برای ۳ فصل بازی در آنتورپ مجموعاً ۳ میلیون یورو از این باشگاه بلژیکی دریافت خواهد کرد.

بیرو برای فصل اول ۹۰۰ هزار یورو، سال دوم یک میلیون یورو و برای سال سوم یک میلیون و صدهزار یورو دریافتی خواهد داشت. البته گفتنی است آپشن‌های قرارداد که پاداش‌ها هم جزوی از آن است، به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد و در قرارداد ذکر شده مجموعاً دریافتی علیرضا را به مبلغی بالاتر از ۳ میلیون یورو برای ۳ فصل می‌رساند.

هر چند خیلی‌ها گفتند آنتورپ تیم خوبی برای بیرانوند نیست و به لحاظ فنی سطح بالایی در لیگ بلژیک ندارد، ولی آن‌طور که مشخص است به لحاظ مالی شرایط خوبی برای علیرضا دارد و مهم‌تر از همه اینکه مبلغ قراردادش را برخلاف فوتبال ایران به موقع دریافت خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها