کد خبر : 44883

پاسخ به حضور پر ماجرای قلی‌زاده در اردوگاه پرسپولیس | تصاویر

پاسخ به حضور پر ماجرای قلی‌زاده در اردوگاه پرسپولیس | تصاویر

حضور بازیکن ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا در حاشیه دیدار تدارکاتی پرسپولیس و گل گهر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، دوستی نزدیک قلی زاده با مهدی ترابی و البته مجید جلالی یکی از دلایلی است که به عنوان موضوع حضور این بازیکن در محل دیدار تدارکاتی پرسپولیس و گل گهر سیرجان از آن یاد می‌شود.

 

علی قلی زاده، ستاره سابق سایپا که دو فصل قبل از این تیم راهی لیگ بلژیک شده و در تیم شارلوا حضور دارد، در این مدت توانسته با نمایش تکنیکی خود مورد توجه قرار گیرد.

 

ستاره ملی‌پوش شارلوا چندی پیش از تعطیلی لیگ بلژیک سود برده و به ایران آمده است. او در آخرین روزهای اقامت حضور در ایران در استادیوم شهید کاظمی و در حاشیه دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان با حواشی زیادی نیز همراه شد.

 

 

با این حال دوستی مهدی ترابی با هم‌تیمی‌ سابقش در سایپا یکی از دلایل اصلی حضور قلی زاده در حاشیه این دیدار عنوان شده است.

 

افشین پیروانی که به تازگی حکم مدیریت نقل و انتقالات سرخپوشان را در این باشگاه دریافت کرده، لحظاتی با ستاره ایرانی شارلوا به صحبت پرداخت تا شایعات داغ‌تر شود. با این حال بعید به نظر می‌رسد قلی زاده که قبل از حضور در لیگ بلژیک نیز صحبت‌هایی درباره پرسپولیسی شدنش شکل گرفته بود، در این مقطع رویای خود در فوتبال اروپا را متوقف کند و به چالش دوباره در فوتبال ایران نگاه داشته باشد.

 

قلی زاده در حاشیه این دیدار با مجید جلالی، سرمربی حال حاضر گل گهر که دوران حضور در سایپا با او همکاری داشته نیز برخورد گرمی داشت.

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها