کد خبر : 44802

پیشنهاد پرسپولیس به گلزن لیگ برتر

پیشنهاد پرسپولیس به گلزن لیگ برتر

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: درباره پیشنهاد پرسپولیس هیچ حرفی نمی‌زنم و تمام تمرکزم روی پیکان است.

به گزارش میزان، شهریار مغانلو در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: تمرینات را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به صورت منظم دنبال می‌کنیم. شرایط تیم روز به روز در حال بهتر شدن است و قطعا با شروع مسابقات به آمادگی کامل می‌رسیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شد او در تمرینات پیکان مصدوم شده است، تصریح کرد: من هیچ مصدومیتی ندارم و کاملا سرحال هستم. تمرینات را دنبال می‌کنم تا با آمادگی بالا به بازی با پرسپولیس برسم و هیچ مشکلی از لحاظ جسمانی ندارم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا این تیم در لیگ می‌ماند یا خیر، تاکید کرد: صد درصد در لیگ می‌مانیم و لیاقت این را داریم که در بالای جدول رده‌بندی باشیم. قطعا تمام تلاش خود را از همین بازی اول به کار می‌گیریم.

مغانلو در خصوص ابتلای برخی از بازیکنان لیگ برتری به کرونا گفت: واقعا استرس داریم. بازیکنان زیادی به این ویروس مبتلا شدند و در این شرایطی که تیم ما به همه بازیکنانش نیاز دارد. اگر خدایی نکرده چند نفر از بازیکنان ما به کرونا مبتلا شوند ما بدون بازیکنان باید چگونه برای ماندن در لیگ تلاش کنیم؟ شرایط سخت است و امیدواریم اتفاق خاصی رخ ندهد.

آقای‌گل فعلی لیگ برتر در خصوص پیشنهادش از پرسپولیس برای فصل بعد خاطرنشان کرد: در این باره هیچ حرفی نمی‌زنم و تمام تمرکزم روی پیکان است. من مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم و برایم فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی می‌کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها