کد خبر : 44791

لطفا هواداران استقلال از من ناراحت نباشند

لطفا هواداران استقلال از من ناراحت نباشند

مهاجم سابق استقلال می‌گوید بدقولی مدیران این باشگاه سبب شکایتش به کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

به گزارش پارس فوتبال ، محمدمهدی نظری مهاجم کنونی نساجی مازندران که در سال ۹۲ برای استقلال تهران توپ می‌زد بابت پرداخت نشدن مطالباتش از سوی باشگاه آبی پوش پایتخت به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زده و حاشیه جدیدی برای این باشگاه درست کرده است.

محمدمهدی نظری درباره اقدام خودش مبنی بر شکایت به AFC بیان کرد: ‌

در این مدت با چند مدیر صحبت کرده بودم و به توافقاتی رسیده بودیم اما هیچ‌کدام از آنها نشد و به همین خاطر مجبور شدم از استقلال شکایت کنم. من از سال قبل رای قطعی در مورد این پرونده دارم که استقلال طبق آن محکوم شد اما من پیغام های زیادی را هم فرستادم و جوابی دریافت نکردم.

محمدمهدی نظری ادامه داد:

در همین راستا از سهیل مهدی کمک خواستم تا به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه بزنم تا شاید از این راه بتوانم به پولم برسم. در تاریخ ۹ تیرماه از کنفدراسیون فوتبال آسیا افرادی برای راستی‌آزمایی این پرونده به ایران خواهند آمد و اگر این مشکل حل نشود فکر می‌کنم که استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای با مشکل مواجه شود.

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه ۴۰۰ میلیون تومان از استقلال طلبکار است، گفت:

من حتی مالیات این پولی که نگرفتم را پرداخت کردم.روزی با یکی از مدیران استقلال صحبت کردم و به یکی از آنها گفتم که تنها مالیات من را پرداخت کنید و من سایر مبلغ را خواهم بخشید. آن مبلغ ۱۳۷ میلیون بود اما من را مجبور کردند که شکایت کنم. متاسفانه تا شکایت نکنیم و به AFC نرویم نمی‌توانیم حق و حقوق‌مان را بگیریم. از کمیته تعیین وضعیت هم گله دارم چون من سال گذشته رای قطعی داشتم اما آنها کارت بازی امیرارسلان مطهری را صادر کردند. آن مجوز بازی نباید صادر می‌شد. من دوست ندارم هواداران از من ناراحت باشند اما من را مجبور کردند که شکایت کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها