کد خبر : 44732

بمباران میثاقی توسط اصفهانی ها

بمباران میثاقی توسط اصفهانی ها

حتی اگر دل منتقدان میثاقی بابت طعنه‌های برق آسای تاج خنک شده باشد، اصل داستان زیر سوال نخواهد رفت که قرارداد چندان محکم و جالبی با ویلموتس بسته نشد که فدراسیون به ناچار در این راستا، وکیل عوض کرد.

به گزارش خبرورزشی ، اصفهانی‌های شیرین زبان، اصولا طبع حاضرجوابی خاصی دارند؛ این که مکالمه‌های مدیرانی مانند سعید آذری و مهدی تاج با محمدحسین میثاقی مجری برنامه «فوتبال برتر» ناگهان جذاب می‌شود دقیقا به دلیل همان حس غریزی حاضرجوابی است که خدمت شما عرض کردیم.

میثاقی در هر حال برنامه‌اش را اجرا می‌کند و به نظر می‌رسد شبی که مهدی تاج در استودیو فوتبال برتر حضور داشت، مجری برنامه با تسلط بیشتر از مفاد قرارداد به مصاف رئیس سابق فدراسیون فوتبال رفته بود.

میثاقی می‌داند نام عادل فردوسی‌پور آنقدر بزرگ است که شاید میهمانان برنامه، هر از چندی گریزی به تفاوت‌های فاحش او با عادل بزنند و به اصطلاح بخواهند مچ مجری تازه را به خاطر فشار افکار عمومی بخوابانند. با این همه، کار میثاقی هم کل‌کل با این افراد نیست؛ بلکه او وظیفه‌اش از تاج، پرسش درباره ماجراهای قرارداد ویلموتس و شاهکاری که در این زمینه اتفاق افتاده بود.

میثاقی کارش را انجام داد و مهدی تاج هم کوشش می‌کرد پاسخ‌هایی به او بدهد که قضاوتش بر عهده افکار عمومی است؛ اما حتی اگر دل منتقدان میثاقی بابت طعنه‌های برق آسای تاج خنک شده باشد، اصل داستان زیر سوال نخواهد رفت که قرارداد چندان محکم و جالبی با ویلموتس بسته نشد که فدراسیون به ناچار در این راستا، وکیل عوض کرد. این قرارداد محل سوال و ابهام است که اینطور فدراسیون را پس از دوران خاطره‌انگیز کی‌روش در تیم ملی به دردسر انداخت. این قرارداد به هر ترتیبی بسته شد فعلا کار ما با این مربی بلژیکی به فیفا افتاد و این ارگان بین‌المللی هم هیچ دل خوشی از فدراسیون فوتبال ایران ندارد.

ویلموتس اگر به هر دلیلی از فیفا رای بگیرد، فاجعه‌ای بزرگ در انتظار فوتبال ایران است؛ امیدواریم فدراسیون که بخش بسیار زیادی از مطالباتش به دلیل تحریم‌ها در مقر فدراسیون جهانی مسدود است، دچار یک خسارت غیرقابل جبران دیگر در این پرونده نشود. این مهمترین بخش از مصاحبه میثاقی با تاج است؛ مابقی کل‌کل‌ها و کنایه‌ها هم بماند برای بعد...

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها