کد خبر : 44720

اولین ستاره غایب استقلال در آغاز دوباره لیگ مشخص شد

اولین ستاره غایب استقلال در آغاز دوباره لیگ مشخص شد

طبق برآورد کادر فنی تیم فوتبال استقلال، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی‌پوشان، به دلیل عدم آمادگی، چند دیدار تیمش در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

به گزارش تسنیم، یکی از معضلات اساسی باشگاه استقلال در ماه گذشته، پرداخت مطالبات سنگین شیخ دیاباته و هروویه میلیچ دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان بود. مدیریت باشگاه اما موفق شد به هر طریقی این پول را پرداخت کند تا هر دو به ایران بازگردند و در تمرینات شرکت کنند. با وجود رضایت هواداران و کادر فنی از پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ، یک موضوع باعث نگرانی کادر فنی استقلال شده است.

دیاباته به دلیل شیوع ویروس کرونا مدت زیادی را در قرنطینه کشور فرانسه به سر برده و تمریناتی انجام نداده است. به همین دلیل، اعضای کادر فنی استقلال به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن علاوه بر اضافه وزن، از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط مطلوبی ندارد و چند دیدار آبی‌پوشان در لیگ را از دست خواهد داد. میلیچ بازیکن کروات استقلال نیز هنوز آمادگی کامل را به دست نیاورده است و شاید به یکی دو بازی ابتدایی آبی‌پوشان نرسد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که باشگاه استقلال مبلغ قابل توجهی برای پرداخت مطالبات این دو بازیکن پرداخت کرده است. از طرفی، به این مسئله باید اشاره کرد که سایر بازیکنان آمادگی خوبی دارند، به خصوص نفراتی که در دوران قرنطینه طبق برنامه کادر فنی، تمرینات خود را انجام داده بودند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها