کد خبر : 44622

نقشه نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای جذب 3 بازیکن/ احتمال جدایی سید جلال

نقشه نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای جذب 3 بازیکن/ احتمال جدایی سید جلال

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درصدد است تا در پنجره نقل و انتقالاتی ۳ بازیکن جذب کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند (دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران) قرار است در روز‌های آینده، او ایران را به مقصد بلژیک ترک تا در تست پزشکی تیم آنتورپ شرکت کند.

به همین دلیل بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان اصلی سرخ‌ها خواهد شد. البته یحیی گل محمدی به دنبال دروازه بان دوم است تا نگرانی بابت این پُست وجود نداشته باشد و به احتمال زیاد یکی از دروازه بان‌های متوسط لیگ برتر به جمع سرخ‌ها می‌آید.

همچنین با توجه به پارگی رباط صلیبی محمد انصاری، پرسپولیسی‌ها باید یک مدافع  جذب کنند. همچنین سید جلال حسینی نیز احتمال دارد پایان فصل از پرسپولیس جدا شود و به همین دلیل درخواست جذب یک مدافع از سوی کادرفنی به مدیریت باشگاه داده شده است.

محمد نادری، محمد حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، احسان حسینی و ... بازیکنانی هستند که در پرسپولیس می‌توانند دفاع وسط بازی کنند.

خبر دیگر اینکه با توجه به جدایی آنتونی استوکس و احتمالا علی علیپور و اوساگونا، پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم است. گفته می‌شود گل محمدی بازی مغانلو را می‌پسندد و دنبال جذب این بازیکن است، اما مشخص نیست این بازیکن به جمع سرخ‌ها اضافه شود یا خیر.

لازم به ذکر است، استوکس و اوساگونا با توجه به قرارداد ۶ ماهه، احتمالا در پرسپولیس نخواهند ماند و علیپور نیز لژیونر خواهد شد تا سرخ‌ها با کمبود مهاجم مواجه شوند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها