کد خبر : 44549

افشاگری جعبه سیاه برانکو: صحبت های نیکبخت واحدی حقیقت دارد

افشاگری جعبه سیاه برانکو: صحبت های نیکبخت واحدی حقیقت دارد

با نظر برانکو، ۳ بازیکن به عنوان جانشین نیکبخت واحدی به عنوان بال چپ به آلمان اعزام شدند.

به گزارش پارس فوتبال ، رضا چلنگر که سال ها مترجم برانکو ایوانکوویچ بوده است، از خاطرات جام جهانی ۲۰۰۶ در مقابل دوربین طرفداری صحبت کرد. او این بار به سراغ ماجرای مصدومیت علیرضا نیکبخت واحدی پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات رفت.

گفتگوی رضا چلنگر و حامد وفایی را در خصوص مصدومیت علیرضا نیکبخت واحدی می بینید و می خوانید:

مصدومیت نیکبخت واحدی ساختگی بود؟

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس چند وقت پیش در برنامه دورهمی در گفتگو با مهران مدیری مطرح کرد که خود را پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ به مصدومیت زده تا با تیم برانکو نرود. در این خصوص توضیح می دهید؟

صحبت های نیکبخت واحدی حقیقت دارند. البته او در اردوهای قبل تر دعوت نشده بود و به دلیل اینکه برانکو به دنبال رقابت در تیم بود، او را دعوت نمی کرد زیرا نیکبخت واحدی فرم سابق خود را نداشت. ما نیز نمی توانستیم دنبال او برویم تا ببینیم دلایل این فرم او چیست. به هر حال بازیکنانی مانند مهرزاد معدنچی، فریدون زندی و ستار زارع بودند و در اردوی آخر قبل از اعزام به مسابقات، نیکبخت واحدی نیز دعوت شد زیرا به موفقیت او امید داشتیم. روز دوم یا سوم اردو بود که نیکبخت واحدی زانویش را گرفت و گفت کشکک زانویم درد می کند. این روند او ادامه داشت. به طوری که طبق گزارش پزشکان به برانکو، نیکبخت واحدی هر روز درد داشت. سه روز مانده به اعزام تیم پزشکی گفت که بله او سابیدگی کشکک دارد ولی این چیزی است که اکثر بازیکنان دارند اما ما نمی توانیم میزان درد بازیکن را مشخص کنیم. برانکو نیز گفت لازم نیست او را ببریم زیرا نمی خواهیم جلوی مکزیک، پرتغال یا آنگولا در زمین زانوی خود را بگیرد. به هر حال سه نفر جانشین او در پست هافبک چپ داشتیم که آن سه نفر را بردیم. ستار زارع که متاسفانه مصدوم شد ولی فریدون زندی و معدنچی خوش درخشیدند. معدنچی حتی نزدیک بود به پرتغال آن زمان که بسیار قدرتمند بود گل نیز بزند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها