کد خبر : 44295

اتفاق زشت در یکی از تیم‌های شهرستانی

اتفاق زشت در یکی از تیم‌های شهرستانی

گفته می‌شود یک باشگاه شهرستانی هماهنگی‌هایی با تیم پزشکی اش داشته تا پاسخ تست یکی، دو بازیکنش مثبت اعلام شود و بازتاب این خبر به گونه‌ای باشد که در سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌ها هراس ایجاد کند و در نهایت سازمان لیگ تصمیم به تعطیلی بازی‌ها بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، تا پیش از اینکه فوتبالی‌ها تمرینات خود را به طور رسمی آغاز کنند، هیچ خبری مبنی بر اینکه فوتبالی‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند، وجود نداشت. هیچ بازیکنی در صفحه شخصی اش از ابتلا به کرونا یا حضور در بیمارستان یا قرنطینه اش خبر نداد، اما همین که سازمان لیگ تصمیم به برگزاری بازی‌ها گرفت و به تیم‌ها گفت تمرینات خود را آغاز کنید، الا ماشاالله ده‌ها بازیکن به کرونا مبتلا شده‌اند.

این برای خیلی‌ها جای سؤال است. مگر کرونا بیماری مهلکی نیست؟ مگر تنفس آدم را درگیر نمی‌کند؟ پس چرا پیش از اینکه این تست‌ها مثبت اعلام شود، هیچ بازیکنی از ابتلای خود به کرونا خبر نداد و چرا حالا که فوتبالیست‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند، حتی یکی از آن‌ها شرایط وخیمی ندارد و برای حفظ ظاهر هم که شده در بیمارستان بستری نشده است؟

دیروز یک خبر ناراحت‌کننده از یکی از تیم‌های شهرستانی به گوش ما رسید؛ تیمی که از همان ابتدای شیوع کرونا بار‌ها و بار‌ها اعلام کرد بهتر است بازی‌های لیگ برتر به بهانه کرونا تعطیل شود. گفته می‌شود این باشگاه هماهنگی‌هایی با تیم پزشکی‌اش داشته تا پاسخ تست یکی، دو بازیکنش مثبت اعلام شود و بازتاب این خبر به گونه‌ای باشد که در سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌ها هراس ایجاد کند و در نهایت سازمان لیگ تصمیم به تعطیلی بازی‌ها بگیرد. در این باره با بازیکنان هم هماهنگی‌های لازم انجام شده تا اعتراض نکنند. البته هر بازیکن تنها ۱۴ روز مجاز به استراحت خواهد بود و باشگاه به او اطمینان خاطر داده در صورت شروع بازی‌ها به ترکیب تیم باز می‌گردد. بهترین راه حل این بود که بازیکنان همه تیم‌ها در یک مرکز مشخص که از سوی سازمان لیگ تعیین می‌شد، تست کرونا می‌دادند؛ همان‌طور که در ابتدای فصل بازیکنان همه تیم‌ها باید در مرکز پزشکی ایفمارک تست دهند و تست بقیه مراکز برای سازمان لیگ قابل قبول نخواهد بود. این اتفاق طبیعی است به این خاطر که منفعت برخی تیم‌ها در عدم برگزاری بازی‌های لیگ برتر است و این منفعت برای برخی باشگاه‌ها اینقدر ارزشمند هست که دروغ‌پردازی کنند.

چه خوب که کمیته اخلاق به این ماجرا ورود کند و متوجه شود چرا چنین اقدام زشتی در یکی از تیم‌های شهرستانی رخ داده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها