کد خبر : 44243

پرسپولیس رسما عذر بازیکن یاغی را خواست

پرسپولیس رسما عذر بازیکن یاغی را خواست

مهدی خواجه‌وند مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس از ارسال نامه فسخ آنتونی استوکس به وکیل او خبر داد.

به گزارش تسنیم، مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از بررسی‌هایی که انجام شد و در پی نامه‌نگاری‌هایی که قبل از این انجام داده بودیم، امروز (شنبه) نامه فسخ قرارداد آنتونی استوکس و درخواست غرامت از وی برای وکیل و مدیربرنامه‌های این بازیکن ارسال شد.

وی ادامه داد: بند فسخ قرارداد با توجه به غیبت غیرموجه این بازیکن فعال شد. در این مدت نامه‌نگاری‌ها و اقدام‌های حقوقی مختلفی داشتیم. وی از قبل تعطیلات از حضور در بازی‌ها، تمرینات و ایران امتناع کرده بود. بر این اساس طبق مفاد قرارداد اقدام شد و نامه فسخ و پرداخت غرامت به باشگاه، برای وکیل وی ارسال شد.

باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد بشار رسن به‌خاطر تعطیلی مسابقات به کشورش رفته بود، به دنبال بازگشت به تهران و حضور در تمرینات است. مدیربرنامه‌های رسن در روزهای اخیر ملاقات‌هایی با سرپرست باشگاه پرسولیس داشته است تا مقدمات حضور رسن در تهران و ادامه حضورش در تمرینات فراهم شود.

از آنجایی که خط پروازی بین کشورمان و عراق در هفته‌های اخیر تعطیل بود، شاید رسن نتواند با هواپیما به تهران برگردد. در این صورت این بازیکن به‌صورت زمینی راهی ایلام خواهد شد تا از این شهر به تهران برگردد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها